luni, august 03, 2009

ARHANGHELUL MIHAIL SI UNITATEA IUBIRII CELESTIALE PENTRU PAMANT






Transmis prin Natalie Glasson - 19 iulie 2009
Acesta este un channel de la ceremonia activarii si ancorarii energiei Unitatii Iubirii Celestiale pentru Pamant.
Arhanghelul Mihail - Eu stau aici acum ca un far arzand de iubire , protectie si lumina cosmica. Eu, Arhanghelul Mihail,
sant protectorul Pamantului si al umanitatii si conducatorul Intelepciunii Comunitatii Luminii. Este o mare onoare si un privilegiu ca
eu sa ma adresez tuturor sufletelor universului Creatorului si pamantului , impartasind cu voi, iubirea mea, intelepciunea si ultimile
vesti despre schimbare care se intampla in planurile interioare ale lumii spirituale. Noi ne-am intalnim acum in Templul
Compasiunii , care detine energiile sacre si antice si cunoasterea timpurilor de aur si ale perioadelor de schimbare si ale
Pamnantului si ale planurilor interioare. Gandurile mele sant proiectate catre toti, astfel incat ei pot intelege unitatea si sinteza
care se manifesta in aceasta zi. Noi chemam intreaga protectie a regatului angelic sa inconjoare aceasta pretioasa informatie pe
care o voi impartasi cu voi si cu acei care-si deschid inimile pentru a accepta adevarul. Noi cerem ca un camp de lumina de
platina sa va inconjoare pe toti, incat numai iubirea de cea mai pura vibratie sa poata penetra zidurile Templului Compasiunii si
energia celor care se deschid catre adevarul nostru spus aici astazi. Comunitatea Intelepciunii Luminii creste constant , asa cum
multe fiinte de lumina pasesc in fata pentru a-si impartasi iubirea lor si intelepciunea prin Natalie catre umanitate ; aceasta
comunitatea adopta acum un grup sintetizat de lucratori in lumina, care detine cea mai sacra misiune pe care Intelepciunea
Comunitatii Luminii o sustine integral. Permite-mi mai intai sa explic despre mine, inainte de a introduce acest grup sintetizat.
Multi oameni de pe Pamant au acceptat iubirea si ghidarea regatului angelic si a maestrilor ascensinati. Oamenii se deschid catre
elementali si regatul naturii, dar mai exista inca o rezistenta pentru umanitate, de a-si deschide cu adevarat inimile si sufletele
libere de frica catre alte fiinte iubitoare din universul Creatorului. Fiintele extraterestre au fost vazute mult timp ca figuri negative
care ameninta Pamantul si totusi, majooritatea fiintelor extraterestre contin iubire pura. Exista multe fiinte in planurile interioare
care doresc sa schimbe sau sa realinieze perspectiva umanitatii, astfel incat toti sa poata experimenta iubirea care curge din
universul Creatorului. Datorita fricii majoritatii umanitatii fata de extraterestri s-a creat un blocaj pe Pamant, care ascunde lumina
pura si iubirea fiintelor de lumina ale universului , care penetreaza Pamantul si sufletele umanitatii. Asa cum 2012 atrage mai
aproape ancorarea chakrei inimii Creatorului pe Pamant pentru a schimba vibratia Pamantului de la negativ la pozitiv, multi ingeri
si maestri ascensionati trimit puternice valuri de iubire pe pamant, pentru ca gradual , sa construiasca coeficientul de iubire al
Pamantului si al oamenilor lui. Aceasta creaza un proces major de vindecare major care v-a continua dincolo de 2012. Fiintele
extraterestre doresc sa adaoge puternica lor energie Pamantului, dar fricile umanitatii cauzeaza limite, care trebuie dizolvate si
vindecate. Prin asistarea umanitatii in deschiderea inimilor catre fiintele extraterestre sacre si iubitoare ale universului Creatorului,
noi realizam ca asistam umanitatea in deschiderea inimilor catre Creator , deoarece fiintele extraterestre sant Creatorul in
manifestare , deoarece sant ingeri, maestri ascensionati si umani. Multi Lucratori in Lumina lucreaza deja cu fiintele extraterestre ,
dar noi dorim sa-i trezim si pe altii catre puterile sacre , vindecarea si intelepciunea fiintelor de lumina ale universului Creatorului,
intalnind iubirea lor sacra si ancorand-o pe pamant. Eu sant foarte onorat sa introduc Unitatea Iubirii celestiale pentru Pamant,
cunoscuta ca fiind CHEIA , deoarece ele detin cheile Creatorului si intelepciunea pentru noi toti de a le accesa si integra , in
special cei de pe Pamant, oferindu-ne deci chei vitale si intelepciune pentru a le adauga la ancorarea energiei iubitoare a
Creatorului pe Pamant. Va rog, Unitate a Iubirii Celestiale pentru Pamant, sa pasiti in fata si sa va prezentati.
FIINTA ALBA CELESTIALA - Eu sant aspectul reprezentativ la marii surse a luminii, al Fiintelor Albe Celestiale , la
nivel cosmic. Eu am fost desemnata de catre Arhanghelul Mihail si de cei implicati sa conduc grupul de sinteza , supraveghind
toate actiunile si exprimarile de energie si iubire create de grup. Mai intai, permiteti-mi sa explic putin despre energia mea .
Fiintele Albe Celestiale sant o sursa pura de lumina asemanatoare cu un suflet vast sau cu o planeta existenta la nivel cosmic ;
exista multe personalitati si aspecte in sufletul Fiintei Albe celestiale, dar toate sant unite ca un singur corp de lumina, potrivit cu
integrarea fiintei noastre atat de profunda. Noi am existat ca o mareata sursa de sustinere pentru universul Creatorului si in
special pentru Pamant ; noi santem o energie cu care voi va puteti alinia , pentru a fi adaugata si a accelera cresterea voastra
spirituala. Noi am vazut toate perioadele de timp de pe pamant si toate dezvoltarile din planurile interioare, actionand constant ca
suport cosmic, intelepciune si ghidare , cand a fost necesar. Noi nu avem un mune, decat Fiinte Albe Celestiale, pentru ca noi
santem o sursa de lumina mai degraba decat un aspect , personalitate sau caracter. Ca reprezentata a Fiintelor Albe Celestiale
pentru aceasta sacra misiune, am realizat ca aceasta asista multe fiinte de pe Pamant, daca as exprima un nume pentru sufletul
meu, astfel incat altii sa-mi poata chema energiile cu o mai mare usurinta. Eu sant Fiinta Alba Celestiala Zeneka si detin o egala
proportie de energii masculine si feminine de la sufletul Creatorului. Va rog, daca doriti sa va adresati mie sau sa ma chemati de
partea voastra, puteti folosi acest nume. Fiintele Albe Celestiale au creat Intelepciunea comunitatii Luminii impreuna cu
Arhanghelul Mihail ; energiile noastre s-au revarsat intotdeauna catre comunitate si cei care se conecteaza cu comunitatea
fiintelor de lumina , sant ghidati. Noi am fost alese sa conducem Unitatea Iubirii Celestiale pentru Pamant , deoarece echilibrul
nostru unic feminin si masculin , care v-a influenta divin Pamantul , actioneaza ca o sustinere mangaietoare pentru schimbarile
care se produc si pentru ancorarea energiilor feminine. Este deasemenea scopul nostru sa impartasim intelepciunea cu vastul
Suflet al Fiintelor Albe Celestiale , ca o sursa de inspiratie. Eu, Zeneka , as dori sa introduc puternica si iubitoarea echipa de fiinte
de lumina ,care sant de partea mea. Reprezentand energiile extraterestre ale Arcturienilor si ancorand iubirea Arcturienilor in
grupul nostru de sinteza din steaua Arcturus este Anthena Arcturus.
ANTHENA - Salutari tuturor ! Eu mi-am impartasit energiile si gandurile de cateva ori prin Intelepciunea comunitatii
Luminii. Eu am o energie feminina si am lucrat indeapropae cu energiile zeitei Creatorului , ale maestrilor ascensionati si ale
ingerilor. Eu m-am extins din Steaua Arcturus si am calatorit cu Lord Arcturus in nava Arcturiana pentru a asista cresterea
spirituala a multora de pe pamant. Arcturienii sant cunoscuti pentru tehnologia lor inalt evoluata , cum ar fi Tehnologia Luminii
Cristalelor, care este imputernicita de iubirea Creatorului. Eu am fost aleasa sa pasesc inainte acum, ca si corespondent al
corpului iubirii Arcturian.
ZENEKA - Anthena Arcturus v-a actiona deasemenea ca o ancora pentru aspectul feminin al energiilor Creatorului in
sinteza luminii, intelepciunii si constiintei pe care grupul a creat-o. Deasemenea ancoreaza energiile feminine ale Creatorului si
Gloriosul de pe Venus.
GLORIOSUL - Desemnat ca reprezentant al energiilor venusiene , Eu, Gloriosul de pe Venus, pasesc in fata cu corpul
iubirii exprimat de pe Venus, pentru a ma ancora in Unitatea Iubirii Celestiale pentru Pamant si pe Pamant. Venusienii sant
cunoscuti pentru expresia lor pura si existenta , ca iubire ; este misiunea mea sa impartasesc constiinta noastra cu toti si sa asist
umanitatea in existenta, ca pura manifestare a iubirii pe Pamant. Lucrand cu Anthena , noi vom ancora aspectul feminin al
Creatorului pe Pamant. Anthena v-a ancora constiinta iubitoare a tehnologiei sale sacre , in timp ce eu ancorez constiinta
incorporarii iubirii . Eu voi permite lui Mikial sa paseasca in fata.
MIKIAL - Eu exprim catre toti acum energia din Pleiade, Eu sant Mikial, reprezentantul energiei si constiintei
Pleiediene, actionand ca o ancora pentru corpul pleiedian al iubirii , astfel incat aceasta sa poata fi revarsata in Unitatea Iubirii
celestiale pentru Pamant si in Pamant. Eu detin vibratia masculina a Creatorului, aducand echilibru energiilor noastre ca grup. Eu
doresc ca toti sa inteleaga ca acesta este un grup care ancoreaza o constiinta echilibrata , pentru a ilumina, inspira si sustine
umanitatea, ajutandu-i pe multi sa realizeze ca ei au avut o puternica retea de sustinere, cand au eliberat fricile si si-au deschis
inimile.
ZENEKA - Aducand echilibru energiilor noastre este Soncie de pe Sirius , pe care noi avem privilegiul de a o intampina
. Soncie , care locuieste pe Sirius este un Invatator Sirian de la Universitatea Siriana si face parte din programul de inaltare
spirituala a sufletului.
SONCIE - Binecuvantari divine de iubire sant trimise de la toate fiintele siriene catre Unitatea Iubirii Celestiale pentru
Pamant si in Pamant. Aceasta este o ocazie magnifica , asa cum multe energii si vaste surse de lumina pasesc in fata , nu numai
pentru a-si impartasi energiile , ci pentru a-si uni energiile ca un singur trup sau sursa de lumina pentru ca oamenii de pe Pamant
si de-a lungul universului sa le acceseze. Ajutandu-i pe multi sa isi invinga frica de extraterestri si acceptand constiinta noastra,
iubirea si intuitiile pe care sa le adaoge la ascesiunea lor, ating unirea cu sufletul Creatorului si toate aspectele universului.
Aceasta este intr-adevar cea mai remarcabila ocazie si una care simbolizeaza aceasta schimbare este integrarea in Pamant si
umnaitetea se trezeste. Intalnirea noastra de astazi este potrivita cu intentiile, gandurile si deschiderea crescanda a umanitatii. Eu
sant maret onorata sa integrez energiile sacre aici si sa canalizez corpul iubirii de pe Sirius , in Unitatea Iubirii Celestiale pentru
Pamant.
ZENEKA - Exista multe alte fiinte de lumina extraterestre care si-au ancorat energia in grupul nostru , creand un corp
sintetizat al iubirii ; energiile lor vor fi revelate la timpul divin , dar acesta este al 4-lea corp sacru de energiepe care la-m introdus ,
care sustine si conduce Unitatea Iubirii Celestiale pentru Pamant, alaturi de Fiintele Albe Celestiale. Scopul CHEII este sa asiste
in ancorarea iubirii de la fiintele extraterestre celestiale in universul Creatorului si ancorarea acestui corp sau sursa a iubirii pe
Pamant. Noi dorim sa dizolvam frica si nesiguranta precum ca extraterestrii sant negativi si ajutam oamenii sa realizeze ca noi
avem o abundenta de iubire si intelepciune de impartasit. Noi ne-am unit energiile pentru a crea o sursa de lumina care inseamna
vindecare, curatare, poate fi folosita pentru a fi adaugata la manifestare, trezire si pentru a accesa ghidarea. Cu adevarat,
umanitatea poate chema energia si lumina Unitatii Iubirii Celestiale pentru Pamant pentru a o asista la toate aspectele dezvoltarii
ei spirrituale ; aceasta este o energie sustinatoare a iubirii , care rasare din sufletul Creatorului, ea este esenta universului si a
Creatorului. Noi dorim sa construim legaturi puternice cu Pamantul , astfel incat noi putem integra iubirea si lumina noastra ,
asistand Pamantul in atingerea sopului sau de a ancora chakra inimii Creatorului in Pamant ,pana in 2012. Noi intindem mainile
spre umanitate si speram ca lucratorii in lumina si oamenii de pe Pamant vor imbratisa energia noastra. Noi vom activa acum si
vom lega energiile tuturor celor prezenti , canalizand energia iubirii noastre in pamant . In aceasta camera sacra din Templul
Compasiunii care ne-a fost daruit de catre marii maestri ai Templului si am numit Unitatea Iubirii Celestiale pentru Ashramul
Pamantului; noi am plasat un mare cristal eteric, care a existat pe planeta Fiintelor Albe Celestiale inca de cand exista Creatia.
Noi am realizat ca acest timp al integrarii se va manifesta si am tezaurizat acest cristal, hranindu-l cu lumina cosmica ; noi am
plasat acum acest cristal in centrul ashramu-lui , pentru a mentine miezul energiei Unitatii Iubirii Celestiale pentru Pamant. Odata
ce energiile noastre sant ancorate in cristal, acesta va primi o constanta curgere de energie de la Fiintele Albe Celestiale din
Venus, Arcturus, Sirius si multe altele. Cristalul va manifesta un divin aliniament cu Pamantul si canalizeaza lumina iubitoare
vindecatoare a celei mai potrivite vibratii in si peste tot Pamantul , pentru a sustine umanitatea si pe mama Pamant in cautarea
incorporarii iubirii. Eu invoc acum corpul celei mai pure forme de iubire pentru a se ancora in cristalul Unitatii Iubirii Celestiale de
la Fiintele Albe Venusiene, Siriene, Arcturiene, Pleiediene. Energiile curg din toate ariile universului Creatorului pentru a se
ancora ca iubire pura in cristal, care activeaza si pulseaza, sintetizand cu canalizarea iubirii in constiinta cristalului. Noi cerem
acum ca cristalul si ashramul sa creeze un aliniament divin cu Pamantul, canalizand lumina vindecatoare si pura energie a iubirii
in Pamant. Lumina curge in cascade din acest ashram pe tot Pamantul, ea este o continua sursa de lumina pentru toata
umanitatea , care asista la incorporarea iubirii si la integrarea ei pe Pamant. Noi dorim ca toata umanitatea sa inteleaga ca noi
santem aici ca sursa de sustinere, intelepciune, iluminare, ghidare , constientizare si vindecare ; pur si simplu, chemati energia
noastra si cereti sa aveti un aliniament divin la energia miezului iubirii si la cristalul Unitatii Iubirii Celestiale pentru Pamant. Cu
iubire divina noi va oferim serviciile noastre.
ARHANGHELUL MIHAIL - Eu doresc sa multumesc tuturor fiintelor implicate in aceasta sacra integrare ; noi am
asteptata cu anticipare aceasta sinteza de energie si cunoasteti ca aceasta semnifica faptul ca Pamantul si oamenii sai
ascesioneaza, pentru a castiga unitatea cu Creatorul. Fie ca toti sa stea in meditatie si sa ancoreze aceasta energie sacra in finta
si sufletul lor , experimentand energia iubirii . Fie ca aceasta sa activeze sursa iubirii din umanitate si sa permita iubirii sa se
manifeste etern. Noi dorim sa multumim umanitatii si tuturor sufletelor de-a lungul universului pentru timpul petrecut pentru
recunoasterea si participarea la aceasta ocazie.Arhanghelul Mihail si Unitatea Iubirii Celestiale pentru Pamant.
Sursa : http://www.wisdomofthelight.com/