vineri, mai 21, 2010

CONVERSATII CU CHIEF JOSEPH SI JOHN CALI - ALINIAMENTUL




Transmis de John Cali - 18 mai 2010
Saptamana trecuta am avut cateva zile in care am fost "la pamant". Nimic serios, dar foarte frustrant si insuportabil.
JOHN CALI
Ocazional sant cand sus, cand jos, ca noi toti. Dar rar mi se intampla sa fiu jos foarte mult timp, in nici un caz de
cateva zile. De altfel, sant intr-o forma fizica buna. fac exercitii in mod regulat, urmez o dieta sanatoasa, meditez in fiecare zi - stiti
voi, toate acele lucrurri "corecte". Deci, am fost bulversat cand m-am simtit tafnos - nu eram eu, ca de obicei. Intr-o dimineata,
cand starea de proasta dispozitie mi-a trecut , eram intins in pat, imediat dupa ce m-am trezit. Deodata, mi-a dat seama ce s-a
intamplat. Mai intai, am realizat ca am cititi prea multe stiri. De obicei, citesc repede titlurile ca sa imi fac o idee despre ceea ce se
intampla in lume. Dar, rar citesc stiri "rele" si nici despre intrigi politice. Am realizat deasemenea ca m-am concentrat prea mult pe
luptele catorva oameni apropiati mie. Am dat prea multa atentie problemelor lor si nu suficienta la ceea ce as fi putut face pozitiv
pentru a-i ajuta . Pe scurt, am iesit din aliniamenul cu Sinele meu Inalt , cu Sursa. Aici este Chief Joseph.
CHIEF JOSEPH
Noi recunoastem , prieteni, ca, cateodata este usor sa iesiti din aliniament , sa pierdeti legatura cu Sinele voastre
Inalte. Exista multe distrageri si drame in lumea voastra de astazi. Si in loc sa faceti lucrurile "corect", vorba lui John Cali, este
usor sa va pierdeti concentrarea. Cateodata, simtiti chiar ca va pierdeti pe voi insiva. Noi nu va spunem sa adoptati o atitudine
dura, aspra fata de suferinta si durerea atat de evidenta din lumea voastra de astazi, in special asa cum va apropiati de anul 2012.
Dar va spunem ca nu exista nici un beneficiu pentru voi sau pentru restul lumii, inclusiv pentru cei dragi voua, daca va ingropati in
durerea si suferinta celor din jurul vostru si a lumii, in general. Vi s-a spus , pana la spalarea creierului , sa credeti ca ati putea
face ca suferinta altora sa fie a voastra. Ati fost condusi sa credeti ca nimic bun nu vine la voi fara durere. Stiti voi, acestea sant
lucruri obosite, vechi - " fara efort, nu exista satisfactii". Noi nu credem acest lucru si nici voi nu ar trebui. In mod absolut, cel mai
bun mod de a ajuta lumea voastra, pe cei dragi voua este sa fiti fericiti si sa ramaneti fericiti. Cu alte cuvinte, faceti orice pentru a
va simti bine. Daca aceasta inseamna sa ignorati stirile, faceti-o. Daca asta inseamna sa refuzati sa va lasati trasi in jos de catre
"mizeria" celor dragi voua, faceti-o. Daca asta inseamna sa evitati oamenii negativi, faceti-o. Si asa mai departe. Ati inteles despre
ce este vorba. Singurul mod in care puteti fi de folos pentru voi, pentru cei dragi voua, pentru planeta este sa veniti din locul vostru
centrat al pacii si al puterii. Nu exista alta cale. Cand voi puteti, de exemplu, sa vorbiti cu cei dragi voua care se lupta si nu va
permiteti sa va ingropati in durerea lor, le veti face cel mai mare bine. Faceti orice va sta in putere pentru a le schimba atentia de
la durere, catre tot ceea ce merge bine in viata lor. Nu conteaza cat de multe lucruri "rele" se intampla in viata voastra sau a
altcuiva, exista de departe mai mult bine decat "rau" , mai mult corect decat "gresit". Nu veti ajunge unde doriti in aceasta viata ,
pana cand nu va veti vedea vietile din perspectiva Sinelor voastre Inalte. Sinele voastre Inalte vad doar binele pe care il doriti
pentru voi insiva, pentru cei dragi voua, pentru planeta voastra. Acestea pot vedea cu siguranta, deasemenea, ca voi faceti
lucrurile intr-un mod greoi, prin durere si suferinta. Acesta este doar o cale de a creste. Dar voi puteti deasemenea sa cresteti prin
bucurie, prin a refuzul de a accepta decat cel mai mare bine pentru voi insiva , prin a privi binele intotdeauna si in toate felurile.
cand voi santeti in starea de bucurie, chiar daca in jurul vostru este haos, voi santeti aliniati cu Sinele voastre Inalte, cu Sursa.
Atunci totul are grija de el insusi. Totul va curge cu usurinta si fara efort. Veti realiza - si noi stim ca acest lucru suna atat de
simplu - ca tot ceea ce trebuie sa faceti este sa fiti fericiti , sa va simtiti bine. Cand voi stati in locul vostru al puterii si al pacii, tot
binele va curge spre voi. Si binele va curge catre acei care traiesc in apropierea voastra. Alinierea cu Sinele voastre Inalte este
cheia - singura cheie - pentru a-i ajuta pe altii cu eficienta. Urmandu-va inima si stiind ca totul este bine , ii veti inspira si ridica pe
altii. Nu trebuie nici macar sa spuneti sau sa faceti ceva. Doar prezenta voastra, energia voastra ii va ridica si ii va ajuta sa-si
vindece vietile. Iata cat de puternici santeti cand va aflati in aliniament !
Sursa : www.greatwesternpublishing.org













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu