joi, mai 13, 2010

''CU CE VA OCUPATI?'' SCRISOAREA LUI JOHN CALI: CONVERSATII CU CHIEF JOSEPH SI JOHN CALI


11 mai 2010
Acum mai mult de un an am scris un articol aproximativ cu acelasi titlu ca cel de sus.Am decis ca este timpul sa revizitam subiectul.
JOHN CALI. Saptamana trecuta Geoffrey Hoppe din Cercul Crimson a scris un articol minunat cu acelasi titlu: ''cu ce va ocupati?''
Geoff vorbeste despre un incident descurajant cand a fost provocat sa isi spuna adevarul despre munca sa. El a reusit sa incurce
situatia pana cand sotia sa Linda l-a salvat. Eu inteleg complet prin ce trecea Geoffrey-am facut si eu asa ceva.Dar eu nu am avut o
femeie sa ma salveze din incurcatura in care m-am bagat.In mesajul de saptamana asta Chief Joseph abordeaza subiectul dintr-o
perspectiva diferita fata de cea a articolului nostru aparut mai devreme. El il abordeaza din aceasi perspectiva ca si Geoff. CHIEF
JOSEPH. Prietenilor trebuie intotdeauna sa va spuneti adevarul. Intotdeauna! Fara nici o exceptie! Daca cineva va intreaba cu ce va
ocupati, spuneti pur si simplu si direct, spuneti-le adevarul. Este atat de spimplu. La fel cum sunt si cele mai importante lucruri din
vietile voastre. Daca nu sunt simple atunci va trebui sa le reexaminati. Complexitatea si dificultatea apar cand voi incercati sa anticipati
perceptiile si rectiile altora fata de adevarul vostru. Voi trebuie sa va spuneti adevarul intotdeauna si in toate circumstantele. Trebuie
sa eliberati total pentru totdeauna ceea ce ganditi-imaginati-va infricoseaza ca altii ar putea gandi despre voi. Ceea ce cred ei despre
voi nu conteaza deloc. Cititi inca odata: CEEA CE GANDESC EI NU CONTEAZA DELOC. Conteaza ca voi sa fiti reali, sa stati in
adevarul vostru, sa fiti autentici, cine sunteti. Deci cine sunteti? Voi sunteti Dumnezeu. Va puteti imagina cum Dumnezeu nu si-ar
spune adevarul? Sigur ca nu. Atunci de ce voi, Dumnezei in forme umane, vreodata-in orice circumstanta-ati putea spune orice
altceva decat adevarul vostru? Data viitoare cand cineva va intreaba ''cu ce va ocupati?" spuneti-le adevarul. Si sa nu va pese deloc
de ceea ce ar putea gandi despre voi. Tot ceea ce conteaza este ca voi sa va spuneti adevarul, intotdeauna si oriunde si oricui. In
special voi-lucratorii in lumina, vindecatorii, lucratorii cu miracolele-voi va vindecati pe voi insiva si intreaga planeta. Nu va ascundeti
lumina sub un tufis asa cum va spune biblia. FITI LUMINA VOASTRA. FITI VOI INSIVA. FITI DUMNEZEU. sursa:
http://www.greatwesternpublishing.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu