luni, septembrie 13, 2010

REVIZITAREA FERICIRII


Conversatii cu Choef Joseph si John Cali 7 septembrie 2010
Anul trecut am scris un articol numit ''fericire''. Cum atat de multi oameni au tot felul de provocari si nu sunt nici pe departe fericiti, eu
si Chief Joseph ne-am gandit ca acesta ar fi o perioada buna pentru revizitarea acestui subiect. Fericirea este o ''munca interioara''.
Si totusi multi dintre noi asteapta pe cineva sau pe ceva din exteriorul nostru pentru asta. John Cali: Cand am fost mult mai tanar, imi
amanam mereu fericirea. Imi tot spuneam ca as fi fericit...(completati voi spatiul gol-cand voi absolvi facultatea, cand ma voi insura,
cand voi avea acea slujba perfecta, cand voi putea trai in acel loc perfect de pace, cand voi face atatia dolari, cand voi avea acea
casa mare si frumoasa, si asa mai departe).Rareori am fost fericit, pentru ca fericirea era intotdeauna un scop din viitor pe care il tot
fugaream. Cand obtineam cate un scop eram fericit pentru o zi sau doua, poate putin mai mult. Apoi fugaream urmatorul scop.
Fericirea era amanata din nou. Va suna cunoscut? In sfarsit intr-o zi am constientizat ca nu voi gasi niciodata fericirea in viitor.
Singurul loc in care pot fi fericit este aici si acum, in acest moment prezent. In afara acestui moment prezent, fericirea nu exista. Doar
atunci cand am realizat acest lucru am descoperit fericirea si pacea mintii pe care am cautat-o majoritatea vietii mele. Chief Joseph:
Prieteni, noi recunoastem ca fericirea poate intr-adevar sa para un scop al iluziei. In special in aceasta lume moderna pe care v-ati
creat-o pentru voi-lumea pe care ati creat-o individual si in masa. Sinele voastre inalte stiu cam ce ii va asteapta, aspectele de a-fi-in-
curand ale lor, in ceea ce decid sa se incarneze inca odata in lumea in care traiti in acum. Sinele voastre inalte in mod sigur nu au
avut nici o intentie malitioasa in a dori sa-si expuna aspectele umane intr-un mediu divers-lumea in care traiti in acum. De fapt, ele au
crezut ca asta ar fi un lucru foarte bun. De ce? Sinele voastre inalte-adica noi toti in taramurile Spiritului-cresc mereu si evolueaza. De
fapt, noi vrem sa crestem si sa evoluam, spre deosebire de multi umani care prefera ca batutul pasului pe loc sa continue
intotdeauna. Fara nici o indoiala ca sinele voastre inalte au ales cel mai interesant, divers si provocator timp pentru a veni in forma
fizica inca odata. Dar au facut-o pentru un motiv foarte simplu: au dorit sa experimenteze din nou, in forma fizica, diversitatea si
provocarile pe care le poate oferi lumea voastre fizica. Ele nu au facut aceasta alegere pentru a va pedepsi, pentru a va bate, pentru a
va face sa va simtiti mizerabili. Au facut-o pur si simplu pentru ca au stiut ca ele si voi, aspectele umane ale lor, ar gasi entuziasm si
crestere aici. Este chiar atat de simplu. Rezultatul a tot ce experimentati in aceasta viata este cresterea. Si deci de ce sa nu gasiti
putina fericire in acea crestere? Chiar si cand acest lucru implica experiente pe care adesea le percepeti ca fiind negative, sau chiar
dezastruoase, asta doar in ochii si mintea umana. Cautati fericirea in toate experientele voastre. Este intotdeauna acolo. Dar trebuie
sa o cautati. Asta doresc sinele voastre inalte pentru voi si pentru ele insele. Priviti-va vietile voastre umane din perspectiva sinelor
voastre inalte. Faceti aceasta alegere.Atunci veti gasi fericire. Atunci-si numai atunci-veti gasi fericirea.Fericirea este o alegere.
sursa:www.greatwesternpublishing.org

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu