luni, octombrie 18, 2010

MESAJ DE LA ISUS CHRISTUL




Transmis de Sangitar
SUBIECTE : ISUS CHRISTUL isi aduce Sinele sau Inalt, SHAN `SHIJA, la fiintele umane
Transmisia Energiei Eleua
Eu sant ceea ce sant. Eu sant ceea ce am fost intotdeauna. Eu sant ceea ce voi fi intotdeauna. Eu sant Isus Christul,
Fiul. Cu cuvintele OMAR TA SATT va salut pe fiecare dintre voi si la acest moment cuvintele integrate cu putere si iubire
incomensurabila curg in fiecare dintre voi. Multi dintre voi imi stiu povestea. Cum am fost nascut prin Tatal si m-am cufundat in
dualitate ca samanta si deci , ca fiinta umana , pentru a aduce izbavirea pentru aceasta planeta. Dar astazi, as dori sa va spun :
cand am fost emanat din Sursa Tatalui , o sfera de lumina a fost nascuta din campul divin al Sursei impreuna cu mine. Aceasta
sursa de lumina este numita Shan `Shija . Shan `Shija este un inger auriu si Sinele meu Divin. In aceasta sfera a luminii divine a
lui Shan `Shija este energia Eleua si grupul personal de ingeri care ma acompaniaza in incarnarea mea. Este foarte emotionant
pentru mine,Isus, sa va aduc Sinele meu Inalt Shan `Shija si energia Eleua pentru prima data, astazi. Acesta este un festival care
este celebrat, pentru ca in curand, impreuna, intr-un cerc mare al iubirii si in cea mai inalta energie, multi dintre voi veti atrage
Sinele meu Inalt catre Pamant si veti imprastia energia Eleua , Sinele meu Inalt, pe Pamant. Aceasta este ca o renastere a
Sinelui Meu. Fiecare dintre voi veti simti ceea ce inseamna cand Sinele Inalt, lumina divina pura a iubirii va este adusa voua.
Aceasta reprezinta o crestere a energiei pe Pamant. Pentru ca voalul a devenit atat de subtire deja, incat este posibil sa se
intample acest lucru, la acest timp. Individul poate nu este inca constient ce inseamna cand Sinele Inalt al lui Isus coboara pe
Pamant. Shan `Shija a fuzionat cu mine. Pentru ca, la fel ca si voi, eu am un Sine Inalt. Deci, eu chem acum pe Shan` Shija
pentru voi, pentru a aduce aceasta energie - numita Eleua -, curentul vibrant al iubirii - la voi , pentru prima data. Eu voi fi prezent
la aceasta transmisie, foarte profund in voi , in sufletul vostru, pentru ca energia curge si curge si mai mult decat ar putea explica
vreun cuvant vreodata este aceasta energie conectata foarte adanc in voi. Asadar, eu chem pe Shan `Shija , Sinele meu Inalt.
EU SANT SHAN `SHIJA. Eu Sant Ingerul auriu al tronului , Sinele Inalt al lui Isus Christul. Eu port acest grup personal
de ingeri in mine insami. Fiecare informatie si fiecare energie care a fost intalnita vreodata de catre Fiul lui Dumnezeu este
incorporata in invelisul meu de lumina. Aceasta lumina este denumita energia Eleua. Aceasta energie are un efect vindecator in
structura voastra. Ea va deschide aspectul sufletului si il poate conecta cu aspectul vostru Christic. Este o energie a iubirii care
merge foarte profund si este aproape personal. Pentru ca fiecare dintre voi poarta iubirea Christica in interior. Shan `Shija va
manifesta aceasta energie pe Pamant in curand, Sinele Inalt al lui Isus, Fiul. Aceasta energie pura a lui Dumnezeu va fi revarsata
asupra retelei iubirii din voi si a retelei iubirii de pe Pamant, drept urmare expandandu-va si imputernicindu-va. Noi vom lucra mai
mult cu Pionierii , dar fiecare fiinta umana ar trebui sa aiba oportunitatea de a simti energia Eleua , energia iubirii si deci, sa o
transmita. Deci, Shan `Shija va roaga : respirati lumina Christului in voi insiva. Lasati-va atinsi de Isus si simtiti puterea pe care
aceasta energie si iubire vi-o aduce , cand acestea se expandeaza in voi si va ating profund sufletul. Voi santeti atat de profund
conectati cu Isus. Cu fiecare respiratie , voi absorbiti energia Fiului lui Dumnezeu mai mult si mai mult. Veti fi capabili sa va
imbaiati in energia Eleua , in cateva momente. Va fi o profunda experienta pentru voi, pentru ca veti simti iubirea Christului chiar si
mai adanc , veti simti si mai profund ce putere exista in voi , care va permite sa acceptati aceasta energie. Veti parasi aceasta
camera cu aceasta putere. Un adanc sentiment al bucuriei rasare, va fi aproape ca o concepere, pentru ca, voi cateodata va
simtiti singuri, santeti plini de dor. Impreuna cu energia Eleua, veti simti ca niciodata , in nici un moment, nu mai santeti singuri.
Energia Eleua va inglobeaza intr-un camp al sigurantei si al pacii. Asezati-va mainile pe inima . Aceasta energie va fi ancorata in
sufletul vostru. Asadar, rugati grupul vostru personal de ingeri, in adanca bucurie, sa atraga aspectul sufletului vostru in focul divin
, astfel incat, acest aspect sa poata fi larg deschis. Asadar, Sinele Inalt al lui Isus Christul va spune cat de mult va iubeste . Atat
de mult este el conectat cu voi si cu sufletul vostru. Cu o profunda intentie ca toate canalele voastre sa se deschida, veti primi o
transmisie a energiei Eleua. (Sunete din realitatea Divina sant intonate.) . Aceasta energie eleua, Sinele Inalt al lui Isus este foarte
gentila, totusi este o energie foarte puternica. Cereti grupului vostru personal de ingeri acum, ca ei sa supravegheze aceasta
energie si sa stea in aspectul sufletului vostru pentru urmatoarele 9 zile, inainte ca aceasta sa se expandeze in toate celelalte
aspecte ale voastre. Adanc in sufletul vostru veti simti mai mult si mai mult cine santeti voi cu adevarat. Voi veti simti puterea pe
Pamant. Acesta este primul vostru drept de a fi cine santeti voi , cu toate abilitatile voastre , cu toate iubirea voastra, cu toata forta
si cu toata puterea voastra. Shan `Shija va spune : Cand aceasta se intampla, veti simti ca noi facem totul si miscam toti curentii
energetici pentru ai aduce la voi printr-un clinchet : astfel incat , Realitatea Divina se poate ancora din ce in ce mai profund pe
aceasta planeta, Lumina Prosonodo in Era de Aur , energia Eleua si la sfarsitul zilei , Sinele Inalt al lui Isus Christul se intoarce pe
Pamant pentru a fi de partea voastra, pentru a fi cu voi, pentru a va servi inca o data pentru ceea ce se intampla pe Pamant.
Shan` Shija este foarte conectat cu fiecare dintre voi , pentru ca Eu sant adanc fuzionat cu Isus Christul. pentru ca el,
deasemenea, a experimentat o fuziune cu Sinele sau Inalt pentru a se trezi, la fel ca si voi. Shan`Shija este plin de gratie si
bucurie in legatura cu ceea ce se intampla. Eu privesc inainte la ceea ce vine. Pentru ca inca o data, energia Eleua va schimba
planeta si va ajuta energia Pamantului sa cresca si sa se schimbe catre Noua Era, asa cum este destinat pe pamant. Eu sant o
parte a Sursei Divine si respir in ritmul Dumnezeului insusi. Cu fiecare respiratie va fi adusa acum, pe pamant, o energie care
manifesta noul si va aduce pe fiecare dintre voi in profunzimea puterii sinelui. Asadar, aceasta se va intampla. A fost o mare
placere pentru mine sa fiu cu voi in acest moment. Acesta este un timp plin de gratie, chiar daca multi umani il simt diferit si
confuzia de pe Pamant este mare, chiar si printre lucratorii in lumina. Eu va spun : acesta este un timp al gratiei, al retragerii in
interior, al celei mai profunde intentii, al invierii si completarii Erei de Aur. Dumnezeu insusi pulseaza in lumina mea si aceasta
pulsatie este continuta in cuvintele divine. Shan`Shija va spune :" La revedere" fiecaruia dintre voi cu cuvintele : O NI O`HEVED
O`DRACH si va roaga pe fiecare sa eliberati energia Eleua incorporata dupa 9 zile, astfel incat aceasta sa poata veni in toate
celelalte aspecte. Cu fiecare pas si cu fiecare respiratie veti aduce aceasta energie catre fiintele umane cu toate aspectele
voastre vii, cu merhaba voastra si cu sufletul vostru. Pentru ca marele eveniment , ca energia Eleua se manifesta pe acest
pamant este aproape. Eu va iubesc pe fiecare incomensurabil. O putere calda a fost acum incorporata in voi. SI ASA ESTE !
AN`ANASHA.
Sursa : www.kryonschool.com













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu