duminică, octombrie 03, 2010

rezumat shoud 2: AHMYO, INCREDERE TOTALA


Daca alegeti sa faceti nimc este foarte bine. Este foarte bine daca nu aveti acum o slujba, nu este nimic in neregula. Spiritului vostru ii
place sa se exprime si sa se expandeze. Spiritului nu-i place sa se intoarca, nu-i place sa nu faca nimic. Nu-i place sa fie blocat. Chiar
daca ati incerca sa nu faceti nimic nu ati putea, ati intra intr-o stare de depresie, in mental si tot ati face ceva. Spiritul doreste sa se
exprime. Cand va treziti dimineata va simtiti foarte bine, nu aveti griji, simtiti sa cantati, doriti sa va exprimati. V-ar fi foarte dificil sa
faceti nimic. Cand nu ati facut nimic? Linda: acum 2 secunde. Adamus: Acum doua secunde ma iubeati pe mine. (rasete) Acum
trecem la urmatorul nivel. Veti raspunde la intrebarea care este nivelul increderii in voi insiva pe o scara de la 0 la 10, 10 fiind
increderea absoluta si 0 fiind starea in care doriti sa va ascundeti intr-un dulap. Audienta 1: Depinde in ce loc ma aflu. Cam 1 si
jumatate. Adamus: Si acum? A1: acum cam 8 sau 9. Adamus: Deci o medie de 4; 4,5. Audienta 2: 5. Adamus: de ce nu esti la
nivelul 10? Care este motivul? A2: Cand simt ca am incredere, parca nu este acolo. Adamus: deci crezi ca faci alegerea gresita, ca
nu ai incredere in credintele tale. Exista o frica atunci cand sunteti la acest nivel al evolutiei. Nu va doriti ca dupa atata munca de vieti
intregi sa faceti cumva o alegere gresita. Ati avut vieti intregi probleme cu corpul fizic, cu credintele. Pentru cei care au intrat mai
tarziu, sunt eu, Adamus, Geofrey nu ar arata atat de bine. Credintele sunt amuzante daca le considerati roluri. Daca le luati in serios
veti suferi. Credintele nu sunt ceva rau. Voi le-ati creat si tot voi le puteti distruge. Cate vieti nu ati crezut cu totii in iad? Vieti intregi ati
fugit de acest sistem de credinta. La ce nivel sunteti cu increderea? A3: 7 sau 8 in ultimele zile, 4 sau 5 in ultimii ani, uneori mai sus,
alteori mai jos. Adamus: Care este problema cu increderea?De ce nu ai avut incredere? A3: Ma bazam pe oameni. Adamus: Iti voi da
eu raspunsul corect. Iti era teama ca ii vei rani pe ceilalti, chiar neintentionat. Si ce se intampla cand ii raniti pe ceilalti chiar si
neintentionat? Va invinovatiti si va spuneti ca niciodata nu veti mai rani pe altii. Nu ii puteti rani pe ceilalti din punct de vedere
energetic. Si voi va spuneti ''cum adica nu pot? Pot sa iau un cutit si sa dau in primul om pe care il vad si il voi rani''. Nu, voi nu puteti
face asta, altii pot dar voi nu. Conectia voastra cu Spiritul nu va permite acest lucru. Asta nu va inalta nivelul de incredere? Eu stiu
cine esti, stiu ce poti face. Nu faceti asta pentru ca sunteti atat de morali ci pentru ca aveti o constiinta care nu permite sa raniti alte
persoane. A4: am nivelul de incredere intre 7 si 8. Adamus: destul de putin. Ce te impiedica sa ai incredere? A4: Microfonul. (rasete)
Adamus: Toti ar trebui sa fiti la nivelul 10. A4: Nu am destul cunoastere pentru a sti ce ma impiedica. Adamus: stiu ca am spus ca nu
ii puteti rani pe ceilalti, dar eu pot (Adamus il loveste cu palma pe frunte). Imi pare rau de lovitura, dar se va vindeca. (rasete) Nu va
ganditi la ce va lipseste pentru a fi la nivelul 10 de incredere, simtiti. A4: Deci sa ies din minte. Adamus: Daaaa! Ganditi-va asa: dar
daca exista ceva dincolo de minte, ceva mai inteligent, mai maret care este deja acolo? A4: Dar eu nu am de unde sa stiu ca exista
deja ceva acolo. Adamus: Daca ar exista aici afara o piscina cu apa si daca as avea un corp al channel-erului mai mare te-as tine cu
capul in apa pana aproape de punctul de moarte, pana cand ai dori cu disperare o gura de aer. Asa ar trebui sa simti sa iti doresti cu
disperare sa treci dincolo de minte. Nu veti intelege niciodata cu mintea ce se intampla pe pamant. Nici nu incercati. Pana si mintea
tipa la voi: lasa-ma sa plec, elibereaza-ma de limitele mele. Nu trebuie sa te lupti cu mintea; si ea isi doreste libertatea. Iti voi da un
premiu. Sa vedem ce are Cauldre prin buzunare.(Adamus se cauta prin buzunare si gaseste o bancnota de 100 de dolari si una de
un dolar) Linda: Ahhhh! (rasete) Am aici o bancnota de un dolar si una de o suta, pe care o alegi? A4:.... Adamus: este atat de greu?
(rasete) Linda: Este, pentru ca ma uit eu la el. (rasete) A4: ok, il aleg pe Franklin (bancnota de 100, evident) Sa vedem ce mai are
Cauldre.(Adamus in continuare cauta prin buzunar, iar Linda inceraca sa il opresca) Adamus: Nu atinge channer-ul. (rasete) Este
doar o hartie, dar are o anumita energie. Transform-o in ceva maret. Tine-o in mana si transform-o in 1000 de dolari. Pune-o in
buzunar si las-o. A5: Am nivelul de incredere 8. Adamus; Bun, de ce nu este 10? A5: Nu am bancnota de 100 de dolari. (rasete)
Adamus: Stii unde este. De ce nu este la 10? A5: Frica de a nu ajunge si in acelasi timp de a ajunge acolo. Adamus: acuma nu mai
am bani de premiu. Ajungi atat de aproape si apoi iti spui ''si ce se va intampla daca voi conecta toate punctele'', la ce vor renunta
Andra? Andra: la frica, la familiaritate. Adamus: Si la joc.Si apoi nu mai ai nimic de facut. Este un joc pe care il jucati cu voi insiva.
''Daca nu mai am nimic de jucat ce sa mai fac aici?" Exista un alt joc, de fericire. A6: Acum nivelul a urcat intre 6 si 7. Nu am 10 din
cauza sigurantei. Adamus: Si a altor oameni. Ti faci multe lucruri pentru alti oameni, asta este viata ta. Vai, am copii, am parinti, nu
mai am timp pentru mine pentru ca trebuie sa am grija de ei. Trebuie sa fiti acolo pentru copii, pentru altii, pentru ca daca nu ati fi voi,
ar cadea de pe pat. A7: Sa spun sincer? Adamus: nu, minte. (rasete) A7:Ai putea spune ca am si 0 si 10. Adamus: Cine este
exemplul cel mai bun pentru ''eu sunt''? A7: Nimeni. Toti incearca sa-i impresioneze pe ceilalti. Adamus: si acum ce simti? A7:As
putea fi 10. Adamus: excelent. Acum vorbim despre incredere si este important sa stiti unde sunteti, sa aveti icnredere in corpul
vostru, in alegerile voastre, in spiritul vostru, in viata voastra, in lumea asta care este plina de haos. Sa aveti incredere sa faceti ceva
iesit din comun, sa cantati in fata unui grup de oameni. Este greu sa inaintati daca cel putin nu intelegeti increderea sau daca nu
intelegeti de ce nu aveti incredere. Sa spunem ca va treziti intr-o dimineata si va simtiti rau, va este greata, va doare stomacul, ce
faceti? Mergeti la baie, vomati, stati acolo o perioada. Prima intrebare este ce am mancat, ce am facut gresit. Apoi va intrebati ce
vrea spiritul sa va spuna prin aceasta stare de rau. Apoi ce are corpul de exprimat. Dupa o perioada petrecuta in baie, mergeti la
calculator, care ia foc din cauza energiei voastre. Si incepeti sa va intrebati ''de ce mi se intampla mie asta?" Poate este o energie
negativa asupra casei mele, poate cineva m-a vorbit de rau. Apoi va decideti sa luati calculatorul sa-l duceti la reparat. In drum catre
magazin faceti un accident de masina, nimeni nu este ranit. Si iar va intrebati, ce fac gresit? In timp ce stati si asteptati sosirea politiei
realizati ca v-ati uitat permisul acasa. Ce trebuia sa faceti, sa fi ramas in pat? Puteti avea o asemenea incredere si sa cunoasteti ca
totul este perfect? Va puteti spune ''Eu am creat acest lucru''? Nu dumnezeu, nu Adamus. Puteti spune ca este amuzant? Asta este
increderea. Noi aici in cercul crimson avem zilnic mii de plangeri cu ''de ce mi se intampla mie asta?" Pentru ca asa ati creat. Dar
daca ati avea icnredere ca totul este perfectiune? Cand chemati taxiul pentru a ajunge acasa in acea zi, poate intalniti pe cineva care
va ofera ceva in viata voastra, poate iubire, poate invatatura. Spiritul vrea sa fie cu voi. Voi l-ati chemat. Slava domnului ca exista
intelepciune in esenta voastra. Spiritul va aduce aceste experiente pentru a fi cu voi. Si lui nu-i pasa prin ce treceti voi in 3D, nu-i pasa
ca vi s-a stricat calculatorul, poate trebuia oricum schimbat, nu-i pasa daca nu va merge masina, poate trebuia imbunatatita ricum, ii
pasa doar profunzimea pe care o capatati in urma experientelor. Aspectului uman nu-i place schimbarea, nu are incredere in sine. El
nu este real, este doar un rol. Daca va rupeti un picior, va pierdeti slujba, zambiti daca aveti incredere si spuneti ca asa alege spiritul
pentru a fi mai intelept. Puteti avea o asemenea incredere? Puteti spune ca totul este in perfecta ordine divina? Cand pierdeti avionul,
totul este perfect. Daca alegeti sa aveti incredere toate potentialele pentru aceste lucruri se vor debloca. Si 2 si 9,99 pe scara nivelului
de incredere sunt acelasi lucru, nu sunteti la 10. Alegeti si respirati. In urmatoarele 10 zile veti avea un eveniment care va va aminti
despre ce am vorbit aici. Am incredere sau intru in drama? Scrieti despre aceasta experienta. Exista un cuvant care descrie
increderea absoluta: AHMYO. In celelalte taramuri este ca o vibratie. Nu vorbim aici despre increderea in diferite zeitati, sau in alti
oameni, ci despre increderea in voi insiva. In eu sunt cel ce eu sunt. Ahmyo este increderea neconditionata in sine. Voi deja sunteti
in ahmyo dar trebuie sa si recunoasteti acest lucru.Ahmyo este realizarea lui eu sunt. Totul este creat de mine pentru expandarea
mea. La acest nivel de incredere au aspirat intotdeauna marii maestrii. Cum este sa ai incredere absoluta in tine insuti? Cum este sa
ai incredere in corpul tau fizic chiar daca se imbolnaveste? Voi ati creat toate situatiile pentru increderea in sine. Nu va mai ingrijorati
pentru ce se va intampla in viitor. Deschideti potentialele pentru lipsa de abundenta. Atunci cand realizati ca voi ati creat-o, potentialul
se deblocheaza. Spiritul va cere atentia voastra si va roaga sa aveti incredere.Opusul lui Ahmyo este MAKYO, care inseamna fals. Si
mai inseamna si...voi scrie pe hartie caci mi s-a spus ca nu am voie sa rostesc cuvantul cacat.(rasete) Makyo este un fel de
distragere de la calea spiritului. Li s-a intamplat tuturor celor de pe cale, in special pe la sfarsit. I s-a intamplat si lui Buddha. Mie imi
place astrologia, dar nu cea exagerata. Toate lucrurile, inclusiv shaumbra pot fi makyo, daca se exagereaza. Sunt lucruri false. Ele
exista pentru a umple un gol.Nu puteti vedea dincolo de jocurile umane.Cunoasteti ca nu exista nici un vid in creatie. Nu poate exista
nici un vid.Deci voi va incarcati fiintele cu tot felul de cacaturi. Exista o rezistenta pentru terminarea jocurilor. Nu vreti sa infruntati
ahmyo. Am vazut fiinte intelepte care erau pregatite sa faca ultimul pas si care au jucat makyo cu mine.Le-a fost frica sa intre in
ahmyo. Voi spuneti ''accept totul la mine, in afara de felul cum arat sau de felul in care ma comport''. Cei care se afla pe cale cred
intotdeauna ca ar trebui sa arate intr-un anume fel, caci ei sunt cei luminati, nu? Dar maestrii sunt umani. Aveti icnredere ca
ascensiunea este reala sau credeti ca este ceva inventat? Oricum nu conteaza. Si daca toate astea sunt inventii? Dar chiar nu
conteaza. In urmatoarele zile veti avea ocazia de a experimenta ahmyo si makyo. Simtiti, nu ganditi. Intrati in esenta. (Adamus
confisca din audienta un telefon mobil care suna si incepe sa vorbeasca) Alo, Tobias? (rasete) Ah, Kuthumi era. (rasete) Acum sunt
ocupat, vorbesc cu un grup de oameni....da, stiu ca este ceva important...Namaste! (rasete) Toti luati-va cate un obiect in mana, un
telefon, chei, ceva care sa va apartina. Vom incepe un proces de infuzie a spiritului. Andra face un curs despre infuzarea spiritului.
Spiritul si aspectul uman fuzioneaza, ele nu au fost niciodata separate. Voi ati creat iluzia aspectelor separate. Ele acum fuzioneaza
impreuna. Luati-va divinitatea si infuzati-o in obiectul vostru. Nu faceti asta cu oameni, ci doar pe obiecte personale. Nu pe copii vostri
si nici pe animalele de casa. Vom face acest exercitiu pe calculator, pe masina voastra. Voi v-ati separat de orice din jurul vostru, de
voi insiva, de pamant si de obiectele din viata voastra. Obiectele materiale nu va vor tine blocati aici, ci va vor elibera. Voi sunteti o
fiinta radianta. Voi radiati mereu, dar fara concentrare. Infuzati-va energia in obiecte, fara sa aveti nici un plan. Cand va infuzati pe voi
insiva in obiecte, nu dati din energia voastra. In noua energie nu exista pierderi, miezul ramane acelasi sau poate imbunatatir. Vom
face un melanj, parca suna mai bine in franceza. De ce facem asta? Pentru ca obiectul ales de voi contine mai multe potentiale decat
aceste pietre de aici. Aurul este foarte frumos pentru ca este cea mai buna substanta pentru a echilibra umanul in timpul procesului
de alchimie. Alchimistii lucrau cu aurul pentru ca acesta ii echilibrau. Acest inel (Adamus a ales ca obiect inelul Lindei) are potentiale
pe care nici nu vi le puteti imagina. Cunoasteti ca nici o entitate nu doreste sa va controleze, nici nu are cum. Ii cauta pe cei care nu
stiu cine sunt. Cum va infuzati obiectul? Simplu, fara nici o grija, prinrespiratie, simtind increderea in sine. Respirati profund si eliberati
toate asteptarile. Respirati-va pe voi in acel obiect. V-ati expandat sinele, eu sunt, in acel obiect. Asta nu este prana ci sunteti voi.
Dintr-o data sunteti in acel obiect, nu blocati in el si faceti parte din el. Este puritatea voastra, este ahmyo. Puritatea, iubirea mea in
acest inel. Observati cum se deblocheaza potentialele. Si apoi incepeti sa va intrebati ''si ce se intampla daca respir in el si il pierd?"
Asa a fost sa fie. Poate el nu s-a pierdut ci s-a expandat in alte dimensiuni. Linda: asta s-a intamplat si cu cadoul de ziua mea?
Adamus: Da, povesteste. Linda: Eram intr-un bazar in Turcia, de ziua mea si Geoffrey mi-a cumparat o frumoasa bratara care mi-a
disparut in drum catre Egipt. Adamus: Nu conteaza daca s-a pierdut sau daca acum este pe mana unui turc sau ca e in alta
dimensiune. Conteaza iubirea lui Geoffrey care va continua mereu. Makyo spune ca tu ai facut ceva gresit, ca nu ai fost atenta, ca nu
meriti, ca nu esti o sotie buna. (Linda il loveste pe Adamus cu o perna)(rasete) Asta este viata in noua energie. Va voi cere sa o faceti
oriunde va aflati cu orice obiect care va apartine. Chiar daca altii sunt de fata, respirati catre un obiect, ahmyo, ahmyo. Va impartasiti
eu sunt-ul. acest lucru va aduce obiectele la viata. Daca aveti statui cu Kuan Yin, cu Isus stiu ca sunt multe, dar nu cele in care este
pe cruce, cu Adamus desi nu cred ca exista, respirati-va in ele. Acestea va vor exprima energia. Dupa o luna de infuzie gentila, veti
observa ca vor dansa si canta, va vor exprima pe voi. Este iubirea si fericirea voastra si va va deschide potentialele. Faceti asta doar
cu obiectele voastre. Nu respirati peste sotii vostri, asta este o lipsa de compasiune. As recomanda la acest punct sa nu respirati
asupra unui caine, sau orice animal de casa. Le-ar face placere, dar... Acele animale sunteti voi. Deci sa facem o lista cu ce obiecte
sa infuzati: stilou, masina voastra, cartea de credit, licenta de afaceri. Daca aveti probleme cu masina, respirati-va in masina, folositi
ahmyo ca o vibratie. Asa alegeti constient sa aveti incredere in masina voastra. Mergeti, respirati si spuneti ahmyo, ahmyo. Fara nici
un plan. Spiritul nu este in viata voastra dar si-ar dori sa fie. Umanul este in viata voastra dar nu prea ar dori sa fie. Acum respirati
spiritul in viata voastra. Da, Da. Eu sunt foarte entuziasmat. Ochelari, da, dar sa nu ii iei si sa le spui ca vrei ochi mai buni, o vedere
mai clara, ahmyo. Cheile de la casa. De fapt casa voastra contine energia voastra mai mult decat orice alt obiect. Infuzati-va pe voi
insiva in viata voastra. Infuzati-va in mancarea voastra si apoi mancati-va. Atunci nu veti mai avea nevoie de mancare. Portofelul. Si
cum este portofelul ? A8: Gol. (rasete) Adamus: te rog sa o faci in incredere si nu dintr-o stare de lipsa. Poti sa-ti respiri spiritul in
viata ta si sa primesti abundenta? In instrumentele muzicale, mai ales daca nu canti. Cumparati-va instrumente muzicale. Inca un
obiect si plec pentru ca am o intalnire si nu vreau sa-mi spuna Kuthumi ca intarzii. (rasete) Patul tau. Corpul tau. Da, excelent. Voi
aveti iluzia ca sunteti blocati in corp. Respirati-va in corp. Gasiti cateva obiecte importante pentru voi. Sper ca nu aveti un altar, nu-i
asa ursule? Distruge-l azi. Singurul lucru ce merita pus pe altarul tau este curu tau. (rasete) Credeti ca Isus sau Buddha doreste sa
fie pe altarul vostru? Nu. Ei vor ca voi sa fiti pe propriul altar. Ei au niste povesti jalnice, despre makyo din viata lor. De ce vreti sa
adorati calea lor? Voi v-ati adora calea voastra? Nici ei nu-si doresc sa le fie adorata calea. Cristalele si-au pierdut energia acum mult
timp. Doar poza voastra ar trebui sa existe pe altarul vostru. Fara ezitare, eu sunt cel ce eu sunt.Cand va impartasiti spiritul nu mai
creati separare intre lumea exterioara si voi. Obiectele capata viata si va servesc in alt fel. Trebuie sa va amintesc ca totul este bine in
toata creatia si de aceea suntem to ceea ce suntem, guten aben! sursa: www.crimsoncircle.com

Un comentariu: