vineri, decembrie 17, 2010

IMAGINAND, CREAND SI MANIFESTAND


scrisoarea lunara a lui Geoffrey Hoppe
Una dintre cele mai mari intrebari printre shaumbra este ''cum sa-mi manifest creatiile si ideile?" Acest articol a fost inspirat de o
conversatie pe care am avut-o recent pe acelasi subiect. Procesul creatiei constient adesea incepe cu o idee inspirata. Ati putea fi in
dus intr-o zi si dintr-o data sa aveti o explozie de inspiratie pentru a scrie un nou cantec, pentrua construi o capcana mai buna pentru
soareci, pentru a dezvolta o solutie noua pentru un software sau pentru a deschide un nou restaurant. Ar putea fi o idee care sa ajute
umanitatea sau doar sa rezolve o problema minora din viata voastra. Ar putea fi ceva care are potentialul de va face bogati sau care
sa va aduca celebritate sau doar ceva care sa va gadile pasiunea. Aceasta inspiratie este momentul decisiv. A venit din propriul
taram de ''vis''. Cu alte cuvinte, v-ati imaginat si ati explorat aceasta inspiratie in celelalte taramuri, in propria zona creativa acolo unde
majoritatea ideilor se nasc.Acum v-ati deschis constiinta in realitatea umana pentru a va ''aminti'' de aceasta idee. Aceste momente
sunt pline de euforie, curgere, optimism si de capacitatea de a vedea marea pictura. Inspiratia este atat de dinamica incat aproape ca
se poate gusta si simti. Ideea a tot plutit in jurul taramurilor voastre creative asteptand oportunitatea corecta pentru a veni in mintea
voastra constienta. In taramurile voastre creative, ideea nu a fost creionata de limitarile 3D-ului sau de realitatile umane. Ideea a fost
ca o pasare libera, nu a fost limitata de timp, de resursele financiare, de procesele umane sau de frica sau respingere. Nu a fost
decat o idee stralucitoare, primara care asteapta sa fie nascuta. Ceea ce se intampla in continuare este crucial:puteti mentine ideea
in taramurile non-fizice, sau puteti alege sa incepeti procesul de manifestare.Capacitatea de a face o alegere clara, constianta in
acest moment este unul dinrte cei mai importanti factori in manifestare. Majoritatea oamenilor, inca euforici datorita intelegerii
interioare, nu reusesc sa faca acea alegere. Apoi procesul de manifestare incepe sa se limiteze, sa fie mental si ideea se retrage in
taramul creativ fara a avea vreodata sansa de a deveni parte integranta a experientei realitatii umane. Facand o alegere clara pentru
a manifesta, acest lucru impamanteaza ideea, impreuna cu energiile sale pasionale, in aceasta realitate fizica. Acum energiile
asociate cu aceasta incep sa-si adune alte energii de sustinere in acest taram. Cu alte cuvinte, poate incepe sa se conecteze cu alti
oameni si resurse care o vor ajuta in procesul de aducere la viata. Atat de multe idei nu vad lumina zilei pentru ca creatorul le
pastreaza energiile in celelalte planuri dimensionale decat sa le impamanteze aici pe pamant. Cand se ajunge la acest nivel, eu de
obicei imi deschid calculatorul si incep sa-mi scriu ideile. Rezist tentatiei de a intra in mental sau de a le limita. Nu imi fac griji pentru
timpul de manifestare sau de unde vor veni banii. Pur si simplu las ideea pe hartie sa se expandeze fara ca macar sa incerc sa imi
organizez gandurile. Imi schitez cuvinte cheie, desenez imagini mici si imi inregistrez intelegerile interioare la intamplare. Uneori imi
umplu o duzina sau mai mult de pagini cu tot felul de notite. Apoi dau la o parte totul pentru cateva zile. Acest lucru permite ideii sa
intre la incubat in aceasta realitate fara ca mintea mea sa se mai joace cu ea, sau fara a mai sapa in toate motivele pentru care acel
lucru nu se poate realiza. Cand revin la idee cateva zile mai tarziu, am un simt foarte bine impamantat al potentialelor, si o mai buna
intelegere a vointei si dorintei mele de a o realiza. Acesta este un alt punct crucial: EU SUNT pregatit pentru a ma dedica proiectului,
sau sunt bucuros sa-l las sa intre inapoi in taramurile creative? Presupunand ca decid sa-mi urmez ideea, pasesc din nou in
sentimentul original cand si de unde ideea a explodat pentru prima data. Va trebui sa am acest sentiment ferm plantat astfel incat sa
pot sa o atrag mai tarziu, cand rigorile 3D-ului ale proiectului vor avea tendinta de a ma trage in jos. Acum este timpul pentru
manifestare. In functie de idee, ati putea avea nevoie de bani, de asistenta profesionala, de timp si rabdare pentru a scrie o carte, de
asistenta in marketing...si lista poate continua. Este usor sa fii coplesit la acest punct, intrebandu-te cum vei putea reusi. In loc sa va
lasati blocati de toate astea, incepeti sa mancati elefantul bucata cu bucata. Cand ajungeti la un capat mort cu unul dintre aspectele
creatiei, concentrati-va asupra altuia. Intrati pe internet si incepeti sa cautati. Veti fi surprinsi de felul in care intuitia voastra va
ghideaza catre paginile de internet corecte pentru voi. Incepeti sa vorbiti cu oamenii care ar putea sa va ofere ghidare, sau care ar
putea cunoaste alti oameni care v-ar putea ajuta. Nu disperati cand proiectul pare ca ar putea dura de doua ori timpul sau banii pe
care i-ati anticipat. De obicei asa se intampla. Din experienta personala va pot spune ca aproape orice proiect major va avea un recul.
Unii nu va raspund asa cum ati sperat ca o vor face. Iese la suprafata o problema legala sau intalniti tot felul de probleme. Finantele
voastre seaca rapid. Este usor sa va aruncati mainile in aer de frustrare la acest punct si chiar sa va intrebati daca nu cumva aceatsa
nu a fost decat o idee nebuneasca. Acesta este timpul sa mergeti inapoi la euforia originala pe care ati simtit-o cand v-a venit ideea
pentru prima data. Aducerea ideilor in aceasta realitate este o arta. Fiecare este inspirat intr-un anume timp in viata sa, dar putini
oameni isi vad visul cu ochii in manifestare. Cea mai mare frica a lor este ca nu ar functiona, dar un Creator adevarat realizeaza ca
acest lucru nu conteaza. Adevarata bucurie se afla in procesul de creatie. Majoritatea oamenilor renunta cand intalnesc cateva
obstacole, dar adevaratul Creator realizeaza ca obstacolele nu sunt decat oportunitati care le intaresc capacitatile creatoare. Eu
iubesc creatia pentru ca imi aduce aminte ca, ei bine, EU SUNT un Creator. Cam jumatate din ideile mele din viata de adult au fost
de succes si cealalta parte s-au pierdut pe drum. Majoritatea ideilor au implicat si alte persoane la un anumit punct in proces si altele
au fost pur si simplu idei pe care le-am putut manifesta de unul singur. Mi-a venit o idee intr-o zi cand eram la un pranz cu un client.
Noi am schitat idei pur si simplu pe un servetel. Astazi acea idee este o companie cu peste 300 de angajati care este principala sursa
de servicii aeriene pe internet si comunicatii. O alta idee, dezvoltata impreuna cu Joe Rumbolo si sotia mea Linda, se afla in prezent
in stadiul de gestatie si se va manifesta in mai putin de o luna. Este Zona de Trezire, o retea de radio internationala pentru stiri si
informatii spirituale. Nimic nu se compara cu bucuria de a crea! Intelegerea principiilor de baza elimina mult din frica si nesiguranta.
Incepeti sa realizati ca nu are nici o legatura cu a fi destept sau norocos. Are legatura cu faptul de a va permite sa fiti Creator. sursa:
www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu