miercuri, martie 16, 2011

ESTE CHANNELING-UL O UNEALTA VALABILA?



scrisoarea luana a lui Geofrrey Hoppe
Noua carte a lui David Thomas, ''Conectarea''(Tunning in) este acum disponibila de la publicatia Hampton
Roads, acelasi grup care ne-a adus si ''Conversatii cu Dumnezeu'' de Neil Donald Walsh.
Cartea, bazata pe filmul cu acelasi nume, va fi cu siguranta un succes in randul celor din Noua Era si isi va
face loc si pentru a ajunge in mainile altor oameni cu mintea deschisa sau a celor curiosi.
In ''Conectarea'', David ii intervieveaza pe Lee Carroll, Wendy Kennedy, John Cali, Darryl Anka, Shawn
Randall si...subsemnatul. David are o abordare pozitiva in ceea ce priveste channeling-ul pentru ca, asa cum
spune si in carte, unele mesaje i-au insuflat inspiratia de a-si schimba viata. Dar ca un jurnalist profesionist ce
este, a ramas sceptic, provocand channelerii sa-si povesteasca vietile si spunand cititorilor ca el s-a mai intalnit
si cu alte materiale oferite prin channel care apartineau de zona de sarlatanism.Lansarea cartii lui David
scoate la suprafata o intrebare veche dar care este in continuare relevanta:channeling-ul este un instrument
valabil? Tobias si Adamus ne-au spus ca vom face channeling cu noi in viitor. Eu aud soapte de la shaumbra
care spun ca nu mai avem nevoie de channeling. Este in regula, o puteti spune cu voce tare, pentru ca eu am
sentimente ambivalente in legatura cu acest subiect. Unii de pe forumul cu mesaje au taiat in carne vie si au
spus ca channelingul inseamna o dez-imputernicire, dar eu ma intreb ce cautau ei in primul rand pe forumul
de mesaje al Cercului Crimson?Cert este ca multor oameni le place experienta unui channeling. Experienta
este cuvantul cheie aici. Eu imi aduc aminte de prima data cand am asistat la un channeling. A fost in 1997 in
Reno, Nevada. Eram emotionat pentru ca nu stiam ce se va intampla; nu aveam un trecut spiritual si nu ma
simteam confortabil printre cei 150 de metafizicieni. Dar in momentul in care Lee Carroll i-a permis lui Kryon
sa vina si sa spuna cuvintele ''Salutari, eu sunt Kryon din serviciul magnetic...", am stiut ca era ceva dincolo de
cuvinte. Si a FOST o experienta a carei efect a durat cateva zile dupa terminarea channelului. Si asta imi place
la un channel bun de atunci si pana acum. Cand am inceput sa fac channel cu Tobias in public in 1999,
oamenii imi povesteau despre experientele lor. De multe ori experientele erau profunde si chiar le schimbau
vietile, alte ori erau confortabile sau le ofereau confirmari.Rar mi s-au relatat anumite fraze spuse de Tobias,
dar ochii li se luminau cand vorbeau despre experienta lor.Una dintre valorile genului de channeling facut de
Kryon, Adamus sau altii, este ca ei sunt capabili sa articuleze ceea ce simtim noi dar nu putem exprima prin
cuvinte. Avem nevoie de channeling? Nu, dar uneori este o usurare enorma in a avea o entitate care sa puna in
cuvinte simple ceea ce noi stim deja, dar nu putem defini exact. Dupa 11 ani de channeling, am realizat ca unul
dintre cele mai benefice aspecte ale acestuia este comunitatea. Cand 2 fiinte spirituale sau mai multe, uneori
sute si mii se aduna pentru o zi de channeling, energia comunitatii este ca o lumina ce inspira. Nu exista nici
un workshop in care eu si Linda sa nu observam prietenii noi care se dezvolta si prietenii vechi care se
aprofundeaza. Avem nevoie de channeling? Nu, dar este o scuza grozava pentru a ne aduna cu prietenii nostri
stelari in inima, pe care nu i-am vazut de multe vieti. Si informatiile oferite de channeleri? Chiar avem nevoie
de ele? Probabil nu, pentru a aceleasi informatii-Si tu esti Dumnezeu-ne-au fost predate de mistici si scrise de
ani de zile. Dar sincer, imi este greu sa citesc cartile vechi. Ochii mei s-ar roti in directii diferite ori de cate ori
as avea in mana o biblie, iar Cheile lui Enoch mi-ar da niste migrene groaznice. As dori sa primesc informatia
intr-o Noua formulare. Il pot intelege pe Kryon si pe Ramtha si Tobias, pentru ca ei nu incearca sa infasoare
mesajul intr-un puzzle. Cand am inceput sa fac channeling, m-am asteptat in mod naiv, ca Tobias si apoi mai
tarziu Adamus, sa vorbeasca cu un accent stravechi si sa foloseasca niste cuvinte vechi mistice grozave. Nu. Ei
folosesc vocea mea si cuvinte pe care sa le putem intelege cu totii. Adamus mai arunca niste Makyo si Ahmyo
pentru a fi mai interesant si ei imi spun ca el foloseste astfel de cuvinte din cand in cand, dar de obicei este
foarte simplu.Drace nu, noi nu avem nevoie de channeling. Deasemenea nu avem nevoie de toate cartile
despre sine, nu avem nevoie de televizoare si nici de internet. Stati o clipa, eu am nevoie de internet. Cum altfel
m-as putea conecta cu prietenii de pe facebook? Noi deja avem totul in interiorul nostru, sau asa ni s-a spus de
chiar entitatile care ne spun ca nu avem nevoie de ele. Dar mie imi PLACE sa fac channeling pentru aceste
motive:
1.experienta;
2. comunitatea;
3. claritatea;
4. povestea(calatoriei noastre spirituale povestita noua de
catre Spirit, adusa de channeler). Mai multi critici si denigratori vor arunca cu noroi in David thomas, in
channeleri si in comunitatea de channeling, asa cum ''Conectarea'' va creste in popularitate. Cel mai probabil
acesti critici nu au experimentat niciodata un channel, probabil nu s-au conectat la comunitate si nu fac parte
din poveste. Nu, nu avem nevoie de channeling si nu este decat o pasare rara care si-a facut cuibul aici. Dar
cum concluzionez acest articol cu o respiratie profunda, sunt recunoscator pentru experienta, comunitate,
claritate si povestea care a inceput cu Kryon si continua si azi cu Adamus. sursa: www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu