luni, iulie 04, 2011

CONFERINTA DE VARA DIN SEDONA - CHANEL Nr.3 - KRYON





Transmis de Lee Caroll
KRYON : Salutari, dragii mei, Eu Sant Kryon din Serviciul Magnetic.
Nu exista nimic sa va daruiesc sau sa va spun mai profund decat ceea ce a fost spus. Energia Gaiei este aici ,
impreuna cu sfatul ingerilor. Minunatul Maestru St. Germain a venit sa imprastie Flacara Violet peste acest grup, care inca mai sta
in fata voastra. O profunzime intre cei doi care amesteca o energie aici care este sigura si nu este nimic ce pot spune, care sa fie
mai maret decat atat. Dar pot sa va spun povestea celor de dincolo de voal, pe care ii numiti anturaj si va spun ca ei nu au venit
cu noi. Ei au venit cu voi. Noi stiam cine a venit. Exista cei dintre voi care tocmai au sosit. Cativa au aflat de aceasta intalnire
speciala recent. In mod sincronistic, voi stati pe scaune. Cativa dintre voi ati venit doar pentru astazi si iata-va aici. Si cativa si-au
facut rezervare acum un an si iata-va aici. Si la fiecare intalnire, noi stam langa voi, atunci cand va exprimati intentia sa veniti si sa
stati aici. Si noi am spus aceste lucruri inainte, ca sincronicitatea este o energie cuantica, un puzzle complex, dincolo de ceea ce
credeti voi, de ceea ce intelegeti, unde aparent potentialele tuturor lucrurilor sant amestecate intr-o supa fara formula , decat acea
a constiintei umane. Dar potentialele sant marete si puternice, incat ati venit si stati pe scaune astazi. Si deci, de-a lungul acestor
zile si chiar in zilele care urmeaza, din nou veti avea asupra voastra energia, instructiunile, frumusetea, emotiile, iubirea, scopul
intelectual, scopul ezoteric, raspunsurile, solutiile, felicitarile si invitatiile pentru un maret moment, asa cum a spus Gaia. Ce este
acel moment maret? Ce veti face cu toate aceasta prezentare ? Pe scena sant fiinte umane pe care le cunosc. De la invatatoarea
Jan, partenerul meu, energia Gaia si cel care este invatatorul Geoff, a carui talente se extind pentru a aduce acele multe, multe
energii si maestrul a carui muzica o auziti. Acestia toti au o sarcina si ei toti predau ceea ce este divin si toti transmit un mesaj - ca
in voi exista puterea sa faceti indiferent ce trebuie facut astazi. Spirala Flacarii Violet este o energie vindecatoare si plaseaza
asupra voastra o pozitionare, astfel incat pot termina aceasta intalnire, nu cu profunzime , ci cu instructiuni. Eu inteleg fiinta
umana. O parte a invataturii pe care vi-o daruiesc, se aplica psihicului vostru. O parte din cine sant eu este psihologul divin. O
parte din cine sant eu este Dumnezeul din voi.Si deci, eu stiu ca sant cei din grup care vor spune:" Acesta este un timp maret, un
amestec de informatii. Atat de multe se alfa aici, nu stiu de unde sa incep. Nu stiu ce sa fac. Vreau totul". Dar in acelasi timp, eu
stiu cine a venit sa stea pe scaune astazi. Fiecare dintre voi este cunoscut de catre Dumnezeu personal, pentru ca voi santeti
parti din noi. Si noi am mai spus aceasta, energiei creative din care este construit universul ii este dor de voi, pentru ca atunci
cand nu santeti aici, voi santeti parte din ceea ce reprezinta totul. Prezenta Eu Sant reprezinta Dumnezeu, Spiritul, voi, toate
lucrurile care exista, planeta, toate moleculele, pana la structura atomica. Eu Sant este aici. Dar in 3 D, ce veti face cu aceasta?
Deci, in onoarea anului cifrei 4, care reprezinta structura si pe Gaia, sa va daruim 4 instructiuni care va vor ajuta. Eu stiu cine este
aici. Instructiunea nr. 1 - as dori sa selectati ceea ce vreti sa faceti. Pentru ce ati venit? Faceti sa fie simplu. Eu stiu ca va doriti
multe lucruri. Care este lucru cel mai plin de pasiune pe care il doriti cel mai mult? Pentru ce ati venit? Si cativa vor spune :" Eu
vreau sa traiesc mai mult si sa eradichez ceea ce nu mai este bun in corpul meu". Vedeti voi , eu stiu cine este aici. Nu trebuie sa
va ridicati, dragii mei. Eu stiu cine este aici. Si vor fi altii care vor spune :" As dori sa am pace. Eu nu o am. Nu am avut-o. Nu imi
amintesc sa o fi avut. Am umblat mult , dar nu am gasit-o". Asta imi place. Si voi ati putea spune :" Si nu stiu de unde sa incep.
Nu stiu de ce nu am pace.Si acest lucru mi-l doresc". Altii au venit pentru o anumita solutie , la o anumita problema - relatii,
biologie, psihic, divinitate. Ce este aceasta? Deci, eu vreau sa selectez, dragi fiinte umane. Eu inteleg liniaritatea gandirii voastre.
Este dificil pentru voi sa faceti multiple lucruri in acelasi timp. Nu santeti construiti pentru asta. Noi stim acest lucru - un lucru
odata. Ce este important? Ce doriti cu adevarat? Exista cativa care au venit cu probleme finaciare. Nu credeti ca noi stim asta?
Nu credeti ca noi stim ce se intampla? Cativa se ingrijoreaza tot timpul. " Drag Spirit, mi-ar placea doar sa fiu eliberat tot timpul.
Atat de multa responsabilitate, atat de multe griji". Si exista altii care au greutati cu copiii lor. Eu stiu cine este aici. Va raneste
inima, nu-i asa? EU stiu de ce. Si apoi, exista cei care nu isi pot diminua supararea pierderii pe care au avut-o. Oh, draga familie,
puteti fi cuantici cu mine pentru un moment? Puteti absorbi ceea ce este important doar pentru un moment? Ajutati-va unii pe altii
sa selectati ceea ce doriti. ce doriti sa faceti , care sa fie diferit fata de atunci cand ati venit? Cand parasiti acest loc, cum doriti sa
fie diferit? Primul pas - selectia. Al 2-lea pas si acesta este important - credeti ca o puteti schimba. Credinta este ca acest lucru
este intern. Acesta cere o intentie care este pura si nu poate fi falsa. Nu puteti doar sa vreti asta. Nu puteti doar sa incercat. Exista
atat de multe fiinte umane, care au atat de multe cutii de incercare in fata lor, nu-i asa?" Oh, am incercat asta si nu a mers, deci
am incercat altceva si nu a mers". Si acum stati aici si spuneti :" Ei bine, voi incerca asta". Va voi spune ceva , aceasta nu va
functiona. Nu va lucra. Aceasta nu este o cutie de incercare. trebuie sa credetica santeti suficient de puternici pentru a incepe un
proces care este pentru totdeauna, un proces din care nu va mai puteti intoarce. Cum vine asta? Un proces care este atat de pur
si atat de minunat si etern, incat nu-l puteti anula. "Ah, asteapta un minut, Kryon. Tu ai spus ca am liber arbitru. Pot sa fac tot ce
vreau". Bine, sa explic altfel. Daca decideti sa il schimbati si sa-l anulati , veti nega ceea ce ati facut. Acum santeti in negare. Nu il
puteti anula. Voi puteti pretinde asta. Si apoi, ce faceti? Credinta. " Am selectat acest lucru in viata mea si il voi schimba. Il voi
schimba pentru totdeauna si cred ca acesta este momentul si acesta este timpul si stiu ca pot planta semintele vindecarii de care
am nevoie, ale schimbarilor pe care le-am cerut. Eu cred deplin, deoarece acum recunosc ce este in interiorul meu. Inainte
credeam ca a fost un nonsens. Acum stiu mai bine". Lasati-ma sa repet ce a spus partenerul meu acum multi ani. El a zis:" Oh,
Dumnezeule, este chiar real". (Kryon rade). Aceasta este credinta. Acesta este numarul 2.
Numarul 3 - integrarea. Acesta este cel mai dificil lucru de inteles pentru un uman. Campul cuantic al ADNu-lui vostru
este o entitate interioara care are o inteligenta, chiar dincolo de inteligenta voastra. Voi stiti ca, corpul cunoaste lucruri pe care voi
nu le stiti. Care sant acestea, mai exact? Cine este acolo, mai exact? De ce faceti testarea musculara pentru a afla ceva ce voi nu
stiti despre propriul vostru corp ? V-ati gandit la asta? Eixista ceva acolo in interior. Nu conteaza ce problema ati selectat , va fi
aplicata la tot, de la degetul mic, pana la varful capului vostru si pana la par. ADN-ul este un tot , ca un camp. Nu il puteti izola. Ati
putea spune :" Am un brat sensibil. Intotdeauna am avut un brat sensibil." Ati putea spune :" Cand am facut spirala Flacarii Violet,
a fost vorba despre bratul meu. Asta am facut". Dar nu va fi vorba niciodata despre bratul tau este vorba despre voi. Trebuie sa
integrati aceasta in fiecare parte a corpului vostru . Daca doriti sa celebrati vindecarea, trebuie sa o celebrati in fiecare parte a
corpului vostru. daca doriti sa celebrati integrarea pasiunii voastre, trebuie sa fie in fiecare molecula ADN din corpul vostru. trebuie
sa integrati. Voi santeti constienti, nu-i asa, ca fiecare bucatica din cele 3 miliarde de molecule din corpul vostru , pe care le numiti
ADN, sant identice. Voi nu aveti un ADN de brat, desi ati vrea, nu? (Kryon rade) ."Ei bine, iata unde doare". Acest lucru este atat
de liniar. Deci, al 3-lea pas - aveti abilitatea de a integra ceea ce doriti in tot ? Cand ceea ce a fost descris ,ca si retea cosmica, va
inconjoara, veti observa ca aceasta este uniforma. Veti vedea ca geometria nu face favoruri unui lucru sau altuia. Veti vedea
polaritatea si echilibrul. veti vedea rotatia. Veti vedea frumusetea. Aceasta este emulatia campului ADN si voi lucrati cu intreaga
structura, nu numai cu o piesa a sa. Integrarea este cel mai important lucru pe care fiinta umana il poate face. Si problema este ca
bratul sensibil distrage atentia de la integrare. " Oh, eu nu am un brat sensibil, Kryon. Ma ingrijorez prea mult. Intr-adevar altceva
se intampla". Da, dar este o intreaga experienta a corpului. As dori sa intelegeti ca degetul mic de la picior si varful capului se
ingrijoreaza impreuna cu voi. Stiati asta, nu-i asa? Integrarea este numarul 3. Si daca puteti trece de acest lucru, numarul 4 este
practica. Doresc sa aveti aceasta in mintea voastra tot timpul si constant. Tot timpul si constant. Nu va rog sa repetati. Asta este
ceva diferit. As vrea sa practicati iubirea plina de compasiune benevolenta pentru voi insiva. Practicati aceasta. Aceasta este o
situatie interesanta , pentru ca in a 3-a dimensiune practica inseamna repetitie. Voi o faceti din nou si din nou. Si noi spunem ca
practica este un singur lucru. Este ceva ce voi faceti intr-un cerc. Acum, nu mai este necesara o repetitie , nu-i asa? Pentru ca
incepeti aceasta energie in cercul sau spirala care a fost prezentata si merge. Si aceasta continua si reprezinta practica. Si foarte
curand v-ati identificat cu ceea ce doriti si foarte curand credeti ca este posibil si foarte curand voi o integrati in voi insiva si foarte
curand veti realiza ca a fost indeplinita. Acesta este un un mod de a puncta cu care as dori sa subliniez maretia pe care ati auzit-o
de la cei doi care au facut chanel astazi. Acum, intr-un moment noi va spunem la revedere. Asadar, exista cei din audienta care
au venit fara sa creada. Ei inca nu si-au deschis mintea si deci doresc sa ma adresez lor. Dragii mei, toate acestea va pot parea
stupide si dificile. Voi inca ganditi ca caeasta fiinta umana va vorbeste. As vrea sa va spun asta : nu exista iubirea mai mare pe
pamant, decat aceea pe care o are Dumnezeu pentru voi. As dori sa parasiti acest loc confortabili si nu confuzi. daca doriti sa
inchideti cutia pe care ati deschis-o mai devreme, faceti-o acum. Nu dorim sa cream disconfort in mintea voastra, in creierul
vostru. Nu dorim sa va vindem ce voi nu doriti sa cumparati. Nu dorim sa cream conflicte in viata voastra. Acestea sant doar
posibilitati, doar seminte care au fost plantate. Dar va cerem o favoare. Cand veti avea un disconfort sau o suparare si puzzle-ul
va fi in fata voastra, amintiti-va de acest moment, deoarece ceea ce s-a intamplat aici va merge cu voi oricum, sub forma ghizilor
vostri si a ingerilor in care nici macar nu credeti. Si va veni o zi in care veti dori sa deschideti cutia si sa o umpleti si eu va promit ,
dragii mei, ca vor sosi cele mai bune solutii si cea mai mare iubire din nou, exact asa cum stateati aici. Nu trebuie sa le recreati.
Noi santem cu voi. Si asa merg lucrurile. Acestea functioneaza pentru cei care inteleg toate acestea, caci ei nu sant niciodata
singuri, acea distanta nu constituie nici o diferenta si ca atunci cand santeti o piesa a energiei creative a universului, nu va puteti
ascunde. Deschideti usa, daca doriti, dar fiti pregatiti pentru ceva la care nu va asteptati - solutii pentru probleme nerezolvabile. Si
cei pe care i-ati intalnit astazi pe aceasta scena, care vor reaparea in fata voastra si vor aduce invataturile din nou si reamintirea si
toate lucrurile de care aveti nevoie, pentru ca aceasta este calea care functioneaza si acesta este motivul pentru care noi santem
aici si asta este ceea ce facem noi. Multumirile mele, din nou, pentru cei care vor sta iar langa mine pe aceasta scena, participand
in aceasta maniera si avand cuvintele profunde si energiile pe care le-au prezentat astazi , care au atins inimile voastre, ale
tuturor. Vedeti voi, eu stiu cine este aici. Eu Sant Kryon, iubitul umanitatii. SI ASA ESTE !
Sursa: www.crimsoncircle.com














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu