sâmbătă, martie 03, 2012

GRATIA SCHIMBARII





Jean Tinder - Editor la Cercul Crimson
Schimbarea este un lucru interesant. Este fundamental pentru intreaga noastra existenta, totusi facem tot
ceea ce este posibil pentru a o evita. O dorim, dar ne este frica de ea, de asemenea. Speram sa se intample, dar doar in anumite
conditii. Alegerea constienta de a o permite sau chiar de a o imbratisa nu este cel mai usor lucru de facut, deoarece , ei bine, asta
arata ca noi am organizat-o. O parte din motivul pentru care am venit pe Pamant a fost datorita schimbarii care are loc foarte incet
aici. Am venit in realitatea fizica, pentru ca in loc sa mergem mai repede decat viteza gandului , alegerile, actiunile si experientele
sant acum incetinite la o rata unde le putem cauta, produce si scruta in detalii neplacute. Dar impreuna cu Noua Energie si
expansiunea constiintei, rata schimbarii se accelereaza si am o banuiala ca putem acum lucra impreuna cu acestea si nu
impotriva lor ! Pe durata recentului tur in Egipt, ne aflam intr-o barca, cand Adamus a vorbit despre zeul egiptean Set. Toti zeii
egipteni au reprezentat energiile arhetipale si Set a reprezentat diavolul si distrugerea. Dar ceea ce a reprezentat el cu adevarat
a fost schimbarea. Fiecare dintre noi a venit pe pamant cu un fel de directiva primara de la sufletul nostru : pentru a experimenta ,
intelege si evolua, ceea ce desigur implica o considerabila cantitate de schimbare continua. Dar din perspectiva umana, atunci
cand totul merge bine, cine doreste cu adevarat sa schimbe ceva? Daca ceva nu e stricat, de ce sa-l reparam? Dar cand aceasta
intra in cresterea noastra interioara, umanii par sa fie motivati mai ales de disconfort. Deci, indiferent cand ne simtim prea
confortabili, il aducem pe Set sa provoace o dezordine si sa ne instige la schimbare ( de aceea avem tendinta sa ne fie frica de
aceasta acum). Sant sigura ca schimbarea va continua sa se intample, dar mai este nevoie ca aceasta sa fie dureroasa si
infricosatoare? Eu nu cred asta si aici se afla gratia si increderea. Pentru mine, ca si pentru majoritatea dintre voi, Set a avut o
influenta importanta in viata mea.Cand am insistat sa am o relatie cu orice pret, doar fiindca mi se parea " corect sa o fac" , chiar
daca nu ma mai servea, acea energie distructiva deriva intr-o situatie care m-a daramat. Poate a fost mai usor, intr-un fel,
deoarece mi-a dat un motiv sau o "scuza" sa renunt. De exemplu, atunci cand o relatie se termina, oamenii pot intelege :" plec
pentru ca am fost abuzat" , mult mai usor decat :" plec pentru ca trebuie sa-mi urmez inima". In acest an am simtit ca vor fi o
multitudine de schimbari, poate chiar in propria mea viata. In ultimele saptamani am avut acest sentiment:" lasati cale libera
lucrurilor sa se termine, pentru ca acestea se vor schimba". Si inca o data sinele meu uman se ingrijoreaza in legatura cu ceea ce
inseamna asta. Se va intampla ceva ingrozitor? Voi ascensiona in curand? ( nu este nici o frica aici, dar cu siguranta :" Nu mai
asteptati! In final va fi bine") . Dar apoi mi-am amintit sa am incredere in gratia vietii. Pot fi atat de indrazneata incat sa-mi urmez
impulsurile inimii, fara a astepta ca ceva din viata mea sa fie distrus? Pot renunta, inainte ca ceva sa fie atras in intelegerea mea?
Pot avea incredere in sufletul meu, in loc sa ma retrag din fata schimbarii care se impune? Pot permite gratiei sa ma ghideze si sa
ma hraneasca? Acum cativa ani, Kuthumi a vorbit despre " butonul usor". " Noi toti am dori ca butonul usor sa faca lucrurile sa
mearga perfect si usor de fiecare data. Ei bine, pentru mine , butonul usor este pur si simplu " butonul acceptarii". Lucrurile devin
mai grele si mai dureroase daca nu acceptati ce se intampla, cand eu cred ca ar trebui sa fie diferit decat este , atunci cand nu
cred cu adevarat ca totul este bine. Dar cand accept ceea ce este, inclusiv schimbarea, viata devine foarte usoara. Deci, pot avea
incredere in schimbarile care urmeaza? Mintea mea incepe instantaneu sa sara si sa spuna :" Ce schimbari? Ce se va intampla?
Cand se va intampla? Ce trebuie sa fac?" Si aici sufletul meu spune cu blandete :" Draga minte, totul este bine. Vei sti tot ce
trebuie sa stii, atunci cand trebuie sa stii. Nu te voi parasi si nu o voi face niciodata. Poti doar sa-mi accepti gratia si sa vezi ce se
intampla? " Nu stiu cu adevarat ce schimbari imediate vor avea loc. Poate ca este doar frica constiintei de masa care planeaza in
jurul globului pamantesc. Poate se va manifesta la un nivel mai personal. Dar ceea ce STIU si pot spune cu absoluta siguranta
este ca totul este bine si va continua sa fie bine in lumea mea. Acesta lucru mi-l reamintesc mie insami cand vechea frica a lui Set
incepe sa se arate. Dar poate nu mai am nevoie de energia lui Set. Poate ca, in viata- mea-perfecta-pe-care-o-doresc-sa-se
schimbe-in-anumite-moduri, pot face fata oricarei schimbari cu usurinta si gratie , stiind ca va fi perfecta. Poate ca in final, Set se
retrage complet si este inlocuit de Gratie. In ultimele cateva zile, cand au aparut cateva provocari familiale, am ales constient
gratia. Este greu sa explic sau sa definesc "cum" am facut asta, doar am ales. Acesta este un sentiment si nu aduce instantaneu
o solutie, dar schimba energia, schimba felul in care va simtiti in interior si linisteste mintea. Cred ca schimba si modul in care alti
oameni interactioneaza cu voi, deoarece in cateva ore a fost gasita o solutie la ceva ce parea nerezolvabil de saptamani. Poate
nu mai este nevoie sa ne temem de schimbare, pentru ca aceasta nu mai vine prin energia distructiva a lui Set. Poate santem
pregatiti sa permitem gratiei sa aduca schimbarile in viata noastra , avand incredere ca acestea vor avea grija sa ne poarte prin
furtuna in siguranta. Santem pregatiti sa avem incredere atat de mult, chiar fara a sti rezultatul? Dragi shaumbra, daca alegerea
mea pentru gratie ar putea schimba in mod subtil atitudinile si alegerile catorva oameni din viata mea, imaginati-va ce efect ar
putea avea alegerea gratiei pentru colectivul nostru in aceasta lumea haotica. Va invit sa alegeti gratia in viata voastra, necontand
ce se intampla, necontand ce schimbari se intrevad.Cunoasteti ca fiecare pas va aduce mai aproape de Acasa. Aceasta
inseamna curajul de a trece prin furtuna, pentru ca in interiorul vostru este pacea increderii absolute si gratia. Ne vedem pe partea
cealalta a ...schimbarii.
Sursa : www.crimsoncircle.com












Un comentariu:

  1. Multumesc pentru tot ceea ce sunteti si pentru tot ceea ce faceti. Este o onoare sa fiu in preajma dumneavoastra, chiar si asa,... virtual.
    Namaste

    RăspundețiȘtergere