joi, mai 31, 2012

SINGURUL SI UNICUL ADAMUS

de Geoffrey
Hoppe Adamus a deschis cutia cu maimute si acum eu trebuie sa le pun inapoi. Fugarirea maimutelor nu este activitatea mea preferata. Cand Adamus a preluat stafeta de la Tobias in septembrie 2009, el a declarat clar ca nu va canaliza decat prin mine. Ca sa-l citez si prafrazez pe Adamus "Vin ca Adamus, doar pentru shaumbra, astfel incat sa calatorim impreuna in aceasta energie noua. imi voi aduce mesajul prin Cauldre, cel pe care il cunoasteti ca si Geoffrey. Nu am nici o dorinta si nici nu voi face nici o sesiune privata cu alti oameni. Il aleg pe Cauldre, atat timp cat el vrea si cat va reda mesajul meu clar, il aleg pe el pentru ca nu vreau 10, 15, 20 de mesageri diferiti la acest moment. Imi voi face mesajul clar si atat timp cat Cauldre si Linda stau in claritate, in afara ego-ului si in afara furtului energetic, eu imi voi aduce mesajele prin ei pentru voi. Deci va rog, nu vreau sa aud ca mai exista cineva, asa cum unii deja o fac, care declara ca il canalizeaza pe Adamus. Puteti continua sa aduceti mesaje de la Saint-Germain". Acum, inainte sa sariti sa ne scrieti e-mail-uri intrebandu-ma de ce imi este frica daca si alte persoane l-ar canaliza pe Adamus, va rog ascultati asta clar: aceata este cerinta lui Adamus, nu a mea. L-am canalizat pe Tobias timp de 10 ani fara nici o exclusivitate sau vreo problema. Cu cat sunt mai multe canale, cu atat mai bine zic eu. Liber la canalizat. Nu-mi pasa pe cine sau ce se canalizeaza atata timp cat este in integritate. Dar, mai simplu spus, Adamus nu doreste ca mesajul sau sa fie confuz avand canale multiple. El nu are nevoie de o femeie pentru a-l canaliza pentru energia feminina. El spune ca eu am mai mult decat suficienta...poate prea mult din energia Zeitei in mine. El nu are nevoie sa fie canalizat de cineva in oricare alta limba pentru ca energia vine in engleza si traducatorii cercului crimson fac o treaba extraordinara oferind mesajul sau in peste 20 de limbi. In ciuda cerintei lui Adamus, imitatorii lui au tot aparut peste tot in lume. Noi le trimitem cate o scrisoare prietenoasa impreuna cu citatele lui Adamus din shoud-uri. Le reamintim ca oricine cu integritate il poate canaliza pe Saint-Germain, dar nu pe Adamus.Ei de obicei se infurie si ne acuza ca incercam sa il controlam pe Adamus. O persoana a mers atat de departe incat l-a inregistrat pe Adamus ca marca inregistrata in Noua Zeelanda si a amenintat cu actiune legala daca am veni vreodata in tara lui. Vorbesc serios. Eu cred ca acesti oameni de fapt simt energia lui Adamus, exact ca majoritatea shaumbra. Si sunt sigur ca majoritatea dintre ei au lucrat cu Saint-Germain in trecut. Dar ei nu au un angajament cu Adamus pentru a-i aduce mesajul. Adamus a inceput shoud-ul din mai 2012 adresandu-se acestei probleme(si redeschizand cutia cu maimute). El a spus "Deci acesta este un mesaj pentru cei care sustin ca fac channel in numele meu, pentru cei care sustin ca fac shoud-uri:nu este corect. Aici este realul shoud. Aici este adevaratul grup. Acesta este adevaratul mesager. Aceasta este echipa. Acesta este echipajul care aduce totul impreuna. Cand am venit eu, in primul meu mesaj am spus ca "el va fi acela". Voi vorbi cu un singur mesager, un singur grup. Si atat. Oricine altcineva, voi fi atat de curajos sa spun ca intr-o zi buna este confuz iar intr-o zi proasta deluzional sau fals". Imi place logica lui: procesul de constientizare este foarte fragil. El nu vrea ca mesajul sau sa fie diluat, alterat sau deconcentrat avand mai multe canale. Acest lucru de fapt creaza mai multa presiune asupra mea si a Lindei.Adamus si shaumbra ne-au facut responsabili pentru acuratetea mesajelor si pentru capacitatea noastra de a participa la shoud-uri, fara nici un filtru. Adamus vrea sa faca channel doar cu ochii deschisi si 90% din timp el vrea sa se plimbe sau sa stea in picioare. El m-a antrenat cu anumite miscari ale corpului si sincronicizari vocale.De la felul in care spune "eu sunt cel ce eu sunt, Adamus cel suveran" pana la "privirea" pe care o arunca unui membru din public si energia exploziva care vine din vocea mea, acesta este Adamus pur si clasic. Pur si simplu nu poate fi duplicat.Si Adamus a spus clar ca nu vrea ca nimeni altcineva sa incerce. Ati putea intreba de ce ar putea avea vreo importanta sau de ce ne pierdem timpul adresandu-ne acestui subiect. In primul rand, noi nu vrem un conflict intre channel-eri. Multi shaumbra si metafizicieni nu sunt constienti de cererea "singurului si unicului Adamus". Ei ar putea asculta ceva de la alt fals channel-er si sa presupuna ca este Adamus. Dar mesajul si energia celorlalti este substantial diferita in continut, energie si personalitate fata de cea a lui Adamus prin mine.Si astfel confuzia este creata. Unii oameni pretind ca fac channel cu Adamus in mesajele personale. Adamus nu face si nici nu crede in mesaje personale. Punct.El crede ca sunt o pierdere de timp si ca ele implica prea multa procesare.Dar o persoana neasteptata care crede ca primeste o sesiune personala de la Adamus, primeste informatii false si apoi ia decizii care ii pot schimba viata bazate pe aceste informatii potential gresite.Consecintele pot fi dureroase. Amuzant este faptul ca sunt o multitudine de fiinte angelice bune carora le-ar placea sa faca channel prin umani onorabili. Am auzit ca arhanghelul Rafael este aproape disperat sa gaseasca pe cineva si Attila Hunul ar dori sa-si spuna punctul de vedere dar nu gaseste un channeler calificat. Adamus si shaumbra merg mana in mana. Adamus a ales sa lucreze exclusiv cu shaumbra chiar daca alte grupuri l-au dorit. El este dedicat sustinerii noastre la fiecare pas pe cale. Acest lucru face ca shaumbra sa fie un grup destul de special. Cealalta parte a intelegerii este ca el nu doreste decat un channeler. Punct. Shaumbra a ajutat la crearea numelui de "Adamus" de azi. In jurul lumii, cautatorii spirituali stiu ca "Adamus" inseamna furnizare directa, informatii de schimbare de paradigma, provocare, aroganta si mult umor. El este capitanul acestui vas spiritual, cel care ne ghideaza prin apele tulburi catre insula Iluminarii. Asa cum ar spune el, nu exista loc la carma pentru 2 capitani. Nu stiu daca acest capitol va pune maimutele inapoi in cutie, sau daca le va face sa se agite si mai mult. Dar m-am distrat mult scriindu-l pentru ca m-a facut sa realizez cat de speciali sunt shaumbra si Adamus pentru mine. Ma ia cu fiori pe sira spinarii. Arrgghhhh! sursa:www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu