duminică, iunie 03, 2012

rezumat shoud: Adamus: Pentru a fi complet, trebuie sa fii separat.

Eu sunt Adamus cel suveran, asadar deschid ochii lui Cauldre.(rasete) Uneori oamenii uita cine sunt, intra in lipsa, in drama, dar indiferent ce se intampla sunteti niste fiinte marete.Sa numim aceasta clasa "clasa ascensiunii vii". Mai intai sa mi se puna mantia(violet evident) si palaria. (rasete) Sa mi se faca poze va rog! (rasete) Pentru cei care au intrat acum pentru prima data, in aceasta clasa noi radem, suntem nebuni si mai ales, ne razbunam.(rasete) Luna trecuta Sarducious v-a incurajat sa purtati tricouri cu mesaje obscene, acum eu ii voi oferi un premiu.(Adamus ii ofera o placa pe care scrie "pupa-ma in c...")(rasete)E bine ca am inceput cu un cantec, cu un zambet. Luna trecuta am vorbit despre energiile intense care au venit de pe 10 mai. Cum le-ati simtit? Edith, ai ales sa traiesti? Edith: doar sunt aici, nu?(rasete) Voi implini 74 de ani pe acest pamant. Adamus: cum ai simtit aceste energii? Edith: am avut unele vise ciudate. Adamus: eram si eu in ele? Edith: da, dansam impreuna tango.(rasete) Am mintit.(rasete) Adamus: deci ati avut vise ciudate. Ce altceva ati mai simtit? Public 2: nu stiu daca am simtit ceva deosebit. Public 3: a fost foarte intens si rapid. Si da, tu erai in toate visele mele ciudate.(rasete) Public 4: nu pot decat sa spun ca ma bucur ca este luna iunie.(rasete) Eu vorbesc cu tine cand sunt la baie, in special cand fac dus. Adamus: eu tin intotdeauna ochii inchisi.(rasete) Si port intotdeauna mantie.(rasete)Public 4: nu intotdeauna.(rasete) Adamus: e ce vorbim cu voi in special cand sunteti la baie? Si nu ma refer la toaleta, ci la dus.(rasete) Public: datorita nuditatii?(rasete) Adamus: pentru ca este liniste. Nu va luati telefoanele in baie. Si daca le luati nu vreau sa stiu.(rasete) Obisnuiam sa vorbim cu voi cand conduceati, dar am observat ca numarul de accidente s-a marit (rasete) si voi mai scrieti si sms-uri in timp ce conduceti.(rasete)E destul de greu sa vorbim cu voi si in timpul viselor pentru ca mintea intervine si isi face griji. Nici cand mancati nu sunteti linistiti, ori va uitati la televizor, ori scrieti e-mail-uri.(rasete) Cand vedem ca va duceti la baie, atunci e momentul nostru: hai sa mergem sa avem o discutie profunda.(rasete) Public 5: nu a fost atat de intens pe cat am asteptat sa fie. De fapt toata luna a fost intensa. Multe extreme intre mine si divin. Public 6: multa claritate, foarte rapida. Adamus: eu am implantat acea claritate. Ati observat ca vechile unelte nu mai functioneaza? Respiratia va fi mereu acolo si va functiona intotdeauna. Dar pastilele, medicamentele si alte suplimente, nu mai functioneaza. Public 7: am crezut ca se va intampla ceva negativ, dar a fost chiar contrariul. Public 8: furie, nerabdare, frustrare. Adamus: dar ele au miscat lucrurile. Public 8: da. Adamus: si ce ai facut? Public 8: am explodat.(rasete) Public 9: nu a fost ceva diferit. Adamus; cum te simti mental? Public 9:obosita. Adamus: corpul simte aceatsa intensitate. Uneori oboseala este foarte buna. Oamenilor nu le place sa fie obositi, dar astfel iesiti din minte si simtiti mai mult. Public 10: m-au ajutat fetele mele sa-mi transform casa. Nu prea pot sa dorm, dar ma simt bine. Public 11: au fost cateva luni intense, dar am avut o claritate mai mare decat a fost vreodata. Adamus: ce minunat e sa ai claritate. Public 12: am fost foarte creativa. Adamus: ce ai creat? Public 12: am creat un grup. Adamus: de oameni reali sau imaginari?(rasete) Public 12: oameni reali. Adamus: cu shaumbra nu poti stii niciodata.(rasete) Aceste energii sunt absorbite de oameni si de pamant. De majoritatea oamenilor. Majoritatea nu au observat mari diferente, dar voi sunteti mult mai sensibili. Luna iunie va fi una mai curgatoare, mai calma. Va fi o vreme ciudata care se va simti in corpurile oamenilor. Energiile de acum sustin schimbarile fizice din oameni, schimbarile ADN-ului, schimbarile din structura celulara. In special pentru cei care sunt pregatiti, aceste energii ii vor scoate din karma ancestrala si asta se va vedea in corp. Pana acum corpul vostru a fost un produs al stramosilor vostri. Aceste energii va vor scoate din acest tipar. Unii nu ma inteleg si cred ca eu sunt impotriva familiei. Acest corp al vostru ar trebui sa fie produsul propriilor voastre alegeri. Va puteti transforma corpul, caracteristicile fizice. "Acest este corpul meu, nu apartine aspectelor din vietile trecute, eu sunt cel ce eu sunt". Multi dintre voi v-ati schimbat numele si acest lucru este excelent. Nu trebuie sa purtati numele dat de altcineva. Va place numele vostru? Voi incepeti acum aceste transformari. Este energia de separare. Este o contradictie in ceea ce voi spune azi. Este separare sau integrare? Amandoua. Energiile opozante sunt aduse impreuna in acelasi vas, in acelasi corp. Dorintele voastre si ceea ce se intampla acum in viata voastra sunt energii opozante. Acum treceti printr-o perioada de separare de ceea ce nu va mai trebuie in viata voastra, de ceea ce nu este al vostru. Ceea ce vi se intampla acum in viata voastra este pe pilot automat. Voi ati chemat aceste energii intense pentru a schimba acest lucru. Ati facut asta uneori fara durere in corp, cu multa gratie. Daca totusi veti simti dureri in spate, nu intrati in panica, doar respirati. Nu este vorba ca stramosii vostri nu au gene bune, dar ele nu sunt ale voastre. Dar ce este al vostru? Ce vreti de la corpul vostru acum la ora transformarii? Cancerul, diabetul, vin pe linie de karma de la stramosii vostri. Pentru multi shaumbra intinerirea este o mare problema. Mama a trait 70 de ani, tata 50, dar ce legatura are asta cu voi? Greutatea corporala este tot mostenita, nu mai trebuie sa o purtati cu voi. Dar nu puteti face asta cu mintea. Va spuneti "vreau sa fiu mai slab, mai tanar". Dar toate aceste transformari vin din pasiune si claritate. Mintea nu te poate slabi 30 kg, din contra. Tineti regim de slabire si dupa aia va ingrasati mai mult, pentru ca ati facut-o din minte. Cate din gandurile voastre sunt ale voastre? 90% din ganduri nu sunt ale voastre. Sunt de la cei de langa voi.Gandurile, in special cele legate de sistemele de credinta, au fost create si implementate din copilarie, din alte vieti, de cand aveati 10 ani, 20 de ani, 30 de ani. Aceste energii vor facilita eliberarea lor.Cum faceti asta? Va uitati la un film si radeti. Amintiti-va motivul esential pentru care vreti sa ramaneti aici. Aceasta trebuie sa fie o calatorie fericita. Eu stiu cum este sa fii blocat, pentru ca si eu am fost in aceasta situatie, nu stiu daca v-am povestit...(rasete) Va pot reaminti.(rasete) Trebuie sa eliberati si sa spuneti "stii ceva, nu-mi mai pasa". De ce apare aceasta separare acum? Ea desprinde multe lucruri care nu mai trebuie sa fie acolo. Dar ce face ea cu adevarat? Va elibereaza pe voi. Nu asta ati cerut? Libertate fata de voi, de vietile trecute. Ah, aproape ca o simtiti. Energiile astea va elibereaza. Pe unii care nu sunt atat de experimentati ii vor pune la pamant. Energiile astea vor scoate makyo afara. Este foarte greu de eliberat makyo. Eu va felicit ca ati putut face asta. Eliberati toti nebunii vostri din spitalele de nebuni si eliberati-va. Luna iunie va clarifica mintea, va schimba felul in care vin energiile in minte si felul in care ea le foloseste. Mentalul a fost nebunul blocat in spitalul de nebuni. Creativul va fi foarte profund. Vor veni idei noi din creierul vostru si veti crede ca sunt nebune, dar eu voi fi acolo pentru a va asigura ca nu sunt. Va fi o luna interesanta. Am vorbit in trecut despre merabh. Ce este merabh? Inseamna completare. Pentru a fi complet, trebuie sa fii separat. Este foarte nenatural sa nu stii cine dracu esti cu adevarat.(rasete) De ce ati ales asa ceva? (rasete) Dar voi sunteti shaumbra si umani. Nu va trebuie decat 3 minute de respiratii. Este prea mult pentru iluminarea voastra? 3 minute in care sa va spuneti "voi lasa energiile sa lucreze, nu voi incanta, nu voi aprinde betisoare parfumate".(rasete) Nu trebuie sa repetati niste afirmatii. Hai sa facem un merabh acum.Sa facilitam separarea. Energiile sunt aici. Nu va rugati, radeti. Simtiti aceste energii. Totul este natural. Doar un uman care are incredere in el insusi intelege acest proces. Este energia voastra. Nu mai meditati, radeti de mine, (rasete) sau mai bine de altcineva (rasete), ascultati muzica. Respirati. Si mintea se intreaba acum "ce s-a intamplat"? Exista un concept similar, un verisor al merabh-ului, o ceremonie, o impamantare si il veti experimenta in iunie. Ati experimentat deja asta. Mirajul. Ce inseamna asta? Voi credeti ca este o iluzie. Acest miraj este definit ca o plimbare prin interior. Viziunea interioara. Este o ceremonie. Trebuie sa vina in acel moment in care ceea ce a fost mental devine real. Momentul de aha. Eu va spun "eu sunt cel ce eu sunt" si ceva din interior spune: ce dracu e asta?(rasete) Mentalul incepe sa caute tot felul de intelesuri filosofice si biblice: cum adica eu sunt cel ce eu sunt sau eu sunt eu sunt-ul care eu sunt in eu sunt?(rasete) Dintr-o data "eu sunt cel ce eu sunt" devine inteles, nu mai este o simpla fraza. Faceti un miraj. Noua nu ne plac ceremoniile pentru ca in trecut era vorba despre ceilalti. Acum este vorba despre voi. Mirajul este in momentul in care gandul devine un sentiment. Atunci opriti-va din ceea ce faceti si celebrati momentul mancand o prajitura, ascultand muzica, pentru a sublinia momentul. Iluminarea vine in doze mici pentru ca altfel ati exploda. Odata ce va obisnuiti cu acestea, vin din ce in ce mai mari pana cand sunteti o cantitate mare de iluminare care merge pe pamant. Aceasta este ascensiunea vie, traita.Sunt concepte pe care le-ati tinut in stare mentala, nu le-ati experimentat. Cand le veti avea, veti spune "oh, Adamus e un print, un maestru!" (rasete) Nu va chemati prietenii la un miraj si la un pahar de vin.(rasete) Este ceva personal. Mintea nu poate intelege iluminarea, nu stie cum. Nici shaumbra nu stie ce este iluminarea. Am intrebat ce este iluminarea, ascensiunea si mi s-a raspuns makyo.(rasete) Integrarea totala ce este? Pentru asta v-ati intors pe pamant si nu stiti ce este? Public: este constientizare. Adamus: makyo. Astea sunt constructii mentale, altfel nu ai fi spus nimic. Public: oh, cacat.(rasete) Vreau ca acestea sa fie intelegeri profunde, ascensionari traite in corpul vostru. Ce este constientizarea? Mi-ai spus ceva cuvinte dar nu le-ai simtit. "Constientizarea este atunci cand imi amintesc cine sunt", asta e cacat. Public: si atunci ce e? Adamus: ti-am spus deja: cacat.(rasete) Voi aveti tot felul de credinte false "daca sunt iluminat sunt foarte destept, pot sa merg pe apa, port o roba alba, stralucesc cand merg pe strada".(rasete) Unii maestri au fost asa si stiti ce au patit.(rasete) Unul a fost crucificat, altul s-a ingrasat foarte mult.(rasete) Voi acum faceti totul diferit. Veti intelege despre ce vorbesc cand veti trai mirajul. Voi incercati sa fiti si materiali la slujba voastra si sfinti si astfel explodati.Este nenatural. Tobias a spus demult ca voi deja ati ascensionat si ca acum doar va amintiti cum ati ajuns acolo. Si va voi intreba luna viitoare cum a fost mirajul si imi veti spune "nu pot vorbi despre asta, ca as intra in mental". Merabh se poate face in grup, mirajul nu. Am ajuns la capatul unui drum si acel drum se numeste evolutia. Infricosator? Voi ati fost programati pentru evolutie. Trebuie sa invatati mai mult, sa evoluati. Pentru asta ati trait. Acum nu mai exista o evolutie a corpului. Nu mai evoluati creatia stramosilor vostri ci va creati propriul corp. Spirala creste pana se intoarce in ea insasi. Nu mai evoluati atunci cand sunteti la un anumit punct al evolutiei spirituale.Asta va elibereaza de o mare responsabilitate. NU MAI TREBUIE sa evoluati, asta era o povara. A evolua are tendinta de a fi ceva mental. Divinul nu evolueaza. Dar voi asa credeati. Cand va opriti din evoluat, cand nu mai incercati sa fortati evolutia voastra, aveti un moment de aha, nu mai trebuie sa aveti un scop. Acum, ca evolutia nu mai exista, va concentrati pe ascensiunea vie. Nu conteaza detaliile, ci rezultatul. Sufletul isi aminteste doar de experientele traite, nu de detaliile vietii.Ramane doar esenta, intelepciunea si experientele. Este timpul sa va opriti din crestere. Acum luati aceasta intelepciune si traiti-o. Cand va opriti din evolutie, incepeti sa traiti. Spiritul vostru vrea sa intrati in experienta acum. Traiti-va sinele, nu incercati sa evoluati catre sine. Voi spuneti "nu, eu vreau sa fiu foarte evoluat". Asta e ca si un caine care isi urmareste coada. E inutil. Nu mai este nevoie de evolutie.Voi ma veti intreba "dar traind esenta, avand mirajul, asta nu inseamna ca evolutia continua"? Incetati sa mai ganditi astfel. Traiti-o, fiti, nu mai construiti. Poate fi distractiv, eliberator. Voi va intoarceti la starea voastra naturala, a eu sunt-ului din voi. Imaginati-va ca traiti liberi, neblocati. Sa nu intrati in jocul de a ghici ce urmeaza, cum ar fi sa nu mai incercati sa nu mai fortati nimic in viata. Veti descoperi ca evolutia a avut rolul sau, dar cand va intoarceti in voi, va intalniti cu esenta, intelepciunea voastra. Este vorba despre incredere, despre permiterea integrarii. A va castiga existenta nu este ceva natural, a gandi nu e ceva natural, a vorbi despre corp, minte si spirit ca parti separate nu este ceva natural. Sa ne intoarcem la a trai fara suferinta, fara griji. Doar respirati esenta. Cand va indoiti daca veti putea trai in viata voastra, indiferent de ceea ce spun stiristii la televizor, amintiti-va ca totul este bine in toata creatia. Pana ne intalnim data viitoare, care poate fi si in seara asta, eu sunt Adamus, in serviciu pentru voi.

2 comentarii:

  1. Buna seara, nu stiu ce sa spun nu stiu cum sa incep. Nu stiu de ce dar simt o bucurie ciudata in clipele astea o bucurie asemanatoare cu bucuria revederi cuiva drag inimi mele.Vreau sa vorbesc sa comunic cu cei ca mine aici pe internet gasesc tot felul de bloguri tot felul de "maestri" majoritatea sant niste impostori niste oportunisti care profita de dorinta de cunoastere a tot mai multor suflete. Sant si catva ca mine dar sant putini si sincer imi este greu sa-i triez asa ca nu am cu cine vorbi deschis si cu inima. SA VORBESC EU NU "CARCASA" IN CARE MA AFLU PE ACEST PAMANT ACUM SI AICI. IMI ESTE DOR DE VOI DE FRATI MEI SI VREAU SA FIM DINOU IMPREUNA sper sa vedeti acest mesaj si sa ne reintalnim. Iar pentru voi ceilanti nu va mai lasati pacaliti si manipulati de tot felul de oportunisti asazisi maestri care mai de care mai spiritual.TOTI SANTETI FIINTE DE LUMINA SUFLETE GALACTICE SI NU AVETI NEVOIE DE UNU SI ALTUL CARE SA VA SPUNA CE SI CUM,TREBUIE DOAR SA VA AMINTITI CINE SANTETI SI DE CE ATI VENIT AICI E FOARTE SIMPLU DE CE VA PLACE SA COMPLICATI LUCRURILE. IAR PENTRU VOI CEI INTUINECATI AM UN MESAJ LASATI IN PACE SUFLETELE ASTRALE FIINDCA VREMEA VOASTRA A TRECUT ACUM E TIMPUL NOSTRU A CELOR VENITI IN ACEST LOC PENTRU A AJUTA PLANETA SI PE TOTI ACEIA CARE AU NEVOIE DE AJUTORUL NOSTRU ASA CA PLECATI CA ORICUM NU MAI PUTETI FACE NIMIC INAFARA DE PERTURBAREA ENERGIILOR ceace stiti si voi destul de bine este LIPSIT DE IMPORTANTA. SPER CA ACEST MESAJ SA FIE INTELES ASA CUM ESTE SI NU RASTALMACIT. LINISTE SI PACE INTERIOARA BUCURIE SI DRAGOSTE VA DORESC LA TOTI cu drag EU

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara, nu stiu ce sa spun nu stiu cum sa incep. Nu stiu de ce dar simt o bucurie ciudata in clipele astea o bucurie asemanatoare cu bucuria revederi cuiva drag inimi mele.Vreau sa vorbesc sa comunic cu cei ca mine aici pe internet gasesc tot felul de bloguri tot felul de "maestri" majoritatea sant niste impostori niste oportunisti care profita de dorinta de cunoastere a tot mai multor suflete. Sant si catva ca mine dar sant putini si sincer imi este greu sa-i triez asa ca nu am cu cine vorbi deschis si cu inima. SA VORBESC EU NU "CARCASA" IN CARE MA AFLU PE ACEST PAMANT ACUM SI AICI. IMI ESTE DOR DE VOI DE FRATI MEI SI VREAU SA FIM DINOU IMPREUNA sper sa vedeti acest mesaj si sa ne reintalnim. Iar pentru voi ceilanti nu va mai lasati pacaliti si manipulati de tot felul de oportunisti asazisi maestri care mai de care mai spiritual.TOTI SANTETI FIINTE DE LUMINA SUFLETE GALACTICE SI NU AVETI NEVOIE DE UNU SI ALTUL CARE SA VA SPUNA CE SI CUM,TREBUIE DOAR SA VA AMINTITI CINE SANTETI SI DE CE ATI VENIT AICI E FOARTE SIMPLU DE CE VA PLACE SA COMPLICATI LUCRURILE. IAR PENTRU VOI CEI INTUINECATI AM UN MESAJ LASATI IN PACE SUFLETELE ASTRALE FIINDCA VREMEA VOASTRA A TRECUT ACUM E TIMPUL NOSTRU A CELOR VENITI IN ACEST LOC PENTRU A AJUTA PLANETA SI PE TOTI ACEIA CARE AU NEVOIE DE AJUTORUL NOSTRU ASA CA PLECATI CA ORICUM NU MAI PUTETI FACE NIMIC INAFARA DE PERTURBAREA ENERGIILOR ceace stiti si voi destul de bine este LIPSIT DE IMPORTANTA. SPER CA ACEST MESAJ SA FIE INTELES ASA CUM ESTE SI NU RASTALMACIT. LINISTE SI PACE INTERIOARA BUCURIE SI DRAGOSTE VA DORESC LA TOTI cu drag EU

    RăspundețiȘtergere