duminică, noiembrie 04, 2012

rezumat should: Adamus: Fiti plini de sine si fiti mandri de asta!

Eu sunt Adamus cel suveran. Ce se va intampla anul viitor? Public 1: am observat ca oamenii sunt mult mai amabili dupa o catastrofa, cum a fost cea din New York. Adamus: da, oamenii se schimba. Dar cat dureaza aceasta schimbare? Public 1: pana la urmatoarea ctastrofa. (rasete) Adamus: de ce a fost o asemenea inundatie in America si nu a fost un foc sau un cutremur? A trebuit sa fie apa, pentru curatare. Focul nu trebuie sa fie neaparat fierbinte. Aceasta furtuna a fost atrasa de acel loc. Este foarte important felul in care va avea loc reconstructia. Constiinta s-a schimbat in acel loc? Priviti aceste evenimente ca un maestru, nu ca un student. Acei oameni au ales sa fie acolo. Un maestru ca voi daca alege sa mearga intr-un astfel de loc si sa nu faca nimic in afara de a respira, acest lucru ilumineaza potentiale. Oamenii de obicei vad aceleasi potentiale in fiecare zi. Schimbarea nu trebuie sa fie dificila. Deci ce se va intampla anul viitor? Public 2: Shaumbra se va schimba si vantul se va schimba. Public 3: voi avea o casa noua. Adamus: o casa noua pentru planeta. Si un nou potential. Sunt multe pamanturi noi si voi mergeti acolo in starea de vis. Ele nu au greutatea pamantului fizic, nu au fizicalitatea de aici si puteti merge fara a va parasi corpul fizic. Acolo puteti practica starea de abundenta salbatica.(rasete) Public 4: nu stiu ce se va intampla, nu ma uit la stiri. Adamus: asta este bine. Public 4: oamenii in general se ingrijoareaza pentru bani. Adamus: oamenii nu au slujbe, isi parasesc partenerii, raman fara bani, pentru ca au nevoie de schimbare. Daca nu ai bani, nu ai libertate. Oamenii vor ca ziua de maine sa fie ca cea de azi. Sistemele financiare deja au colapsat, oamenii deja nu mai au incredere in bani, in oamenii care se ocupa cu banii lor. Sistemele financiare ii impiedica pe oameni sa aiba libertate si asta trebuie sa se schimbe. Nu exista nici o conspiratie. Daca vreti sa aveti libertate, renuntati la ideea de conspiratie. Singura conspiratie este prostia. Guvernul nu este destul de destept pentru a conspira. (rasete) Pe pamant, daca ai bani ai si putere. Si in alte taramuri sunt probleme cu libertatea. Nu sunt alte civilizatii destepte, daca ar fi fost, ar fi venit aici pentru a va ajuta. Oamenii isi vor accepta libertatea? SAu vor continua in aceasi matrice? Rezultatul este destul de apropiat. Nu conteaza cine va castiga alegerile.(se refera la alegerile din USA) Caci sunt oameni care cred ca ziua de maine va fi ca cea de azi. Ar trebui sa cautam oameni care cred ca ziua de maine poate fi orice vreti voi sa fie. Ziua de maine va fi exact ca cea de azi daca nu veti spune :”la dracu, nu, gata” (rasete) 99.9% dintre oameni simt ca nu au nici un cuvant de spus in legatura cu viata lor. Asta este trist. Uneori se revolta, dar apoi se trezesc in urmatoarea dimineata in acelasi tipar. Zilele trecute am facut impreuna un dreamwalker. Taramul celor rataciti este taramul celor care au avut o moarte dura, sunt cei care inca nu au realizat ca au murit. Ei continua sa traiasca ziua de ieri mereu si mereu. Ei nu au conceptul zilei de maine. Nu sunt oameni rai. Ei repeta aceasi zi in continuu. Sigur ca tipa, vin si bantuie oamenii, se hranesc cu energia voastra, sperie copiii. Este similar cu oamenii care se afla inca in corp fizic. Asta nu e libertate. Nu s-a intentionat asta: sa se repete aceasi zi la infinit. Suna deprimant.(rasete) Nu prea exista speranta pe pamant. ”Am o casa, am ce sa mananc, o slujba, am destul” Si astfel visele mor. Este mai bine sa nu mai aveti nimic, atunci visele devin mai abundente. Cand am fost in taramurile ratacitilor, a fost o alta dimensiune? A fost o dimensiune a mortii? Poate a fost o dimensiune a mortilor vii. Atunci am facut o declaratie: cum am mers in maiestrie in taramurile ratacitilor, fara sa salvam pe nimeni, fara sa vindecam pe nimeni, v-am spus ca exista un grup acolo care ascultau ceea ce faceam noi. Cati erau in acel grup? 22 de mii. Cati ne asculta acum? 22 de mii aproximativ. Interesant. Va voi acorda un moment pentru a intelege ce vreau sa spun.(rasete) Ei au venit sa vada ce facem noi. Au fost deci mai mult de o mie de maestri acolo. Au fost parti ale voastre care observau, partile voastre blocate, partile care repeta aceasi zi la infinit. Voi ati fost acolo pentru voi, pentru a lumina partile voastre blocate. Voi v-ati stralucit lumina pentru ziua de maine. Frumos. Ati crezut ca am facut o plimbare prin parc? Public 5: Eu am adormit. Adamus: adormiti pentru ca mintea ia o pauza. Dar ai fost acolo. Ce impact a avut asupra taramurilor ratacitilor si ce schimbare fizica va avea loc pe pamant? Mai intai are loc schimbarea energetica in constiinta, apoi in fizic. Voi ati mers acolo in compasiune. Acest lucru va schimba constiinta taramurilor ratacitilor. Si a avut un mare impact asupra retelei. A dezvoltat structuri. Aceasta retea este foarte dificil de schimbat. Nu exista nici un programator care sa o poata schimba, este prea complexa. Este un program care se autoprotejeaza. Acel program este facut pentru a face ca ziua de maine sa fie exact ca ziua de azi. Acel program este facut din gandurile oamenilor. Cand ati avut ultima revelatie, ultima idee inovatoare? ”Oh, ma simt atat de eliberat!„ Si cat a durat acel sentiment? 10 secunde? si apoi ati fost trasi inapoi in matrice. Eu sunt aici pentru a va distrage. Voi nu trebuie decat sa stati pe scaun si sa permiteti schimbarea. ”Uau, Adamus ne ofera atat de multe informatii” (rasete) Eu va distrag cu aceste vorbe pentru ca schimbarea sa aiba loc. Acum se produce schimbarea. Ce potentiale sunt acolo pentru voi? Acest dreamwalk va scutura programul. Noi am iluminat noi potentiale. Am eliberat multe entitati, inclusiv pe voi. Aceasta eliberare creaza un fel de vid. Acele taramuri erau pline de constiinta, si acum este un vid. Va fi vant, mult vant. Si de unde a emanat acest vid? De aici din Colorado. CE ati avut aici in acest an? Foc. Veti avea multe vanturi aici. Vantul aduce schimbare. Nu este distrugator, dar este enervant. Ce veti face? Linda: vom calatori.(rasete) Adamus: veti respira. Luna trecuta am vorbit despre libertate. Si vom vorbi despre libertate pana cand veti fi liberi, la naiba.(rasete) Ce am spus despre libertate? Ca este nevoie de iertare. Si voi ati spus ca asta e un cacat, adica makyo.(rasete) Am spus intentionat cuvantul iertare pentru a va enerva daca va puteti imagina asa ceva.(rasete) Pentru a fi liber, trebuie sa te ierti pe tine. Nu ma refer la iertare ca principiu vechi. Noua iertare inseamna sa spuneti: ”nu am fost eu”. ”Arata ca mine, dar nu eram eu”. Aceasta este iertarea. Multi nu sunt de acord cu asta, cred ca trebuie sa sufere. Puteti face asta? Puteti sa spuneti ca nu ati fost voi? ”Nu am fost eu, ci un aspect al meu, asa am fost ieri, azi nu voi mai cara acel bagaj” Asta este libertatea. Este greu. Linda: si cu responsabilitatea cum ramane? Adamus: iar ma intrerupi.(rasete) Eu sunt un maestru cu propriul meu pupitru, nu ma poate intrerupe nimeni.(rasete) Ce este mai responsabil din partea voastra: sa mergeti cu un bagaj mare ce contine ziua de ieri sau sa spuneti ”nu am fost eu” Pentru a fi responsabili pentru sufletul vostru inseamna a intelege ca nu ati fost voi, ci o programare, o credinta. Nu va oferiti puterea nici unei conspiratii. Ei au nevoie de victime pentru a crea conspiratiile, iar voi sunteti fiinte suverane. Trecutul vostru nu este ceea ce credeati ca este. Trecutul vostru poate fi schimbat cand decideti ca nu este trecutul vostru. Cand va eliberati trecutul, realizati ca il puteti schimba. Iertarea inseamna sa spuneti ”nu am fost eu”. A spune ”nu am fost o mama buna” inseamna karma, suferinta. ”Nu am fost eu, indiferent ce dovezi imi arati, indiferent ce poze imi arati, nu am fost eu. Asta sunt eu: si respirati profund. Eu sunt cel ce eu sunt” Si toti vor crede ca sunteti nebuni.(rasete) In dreamwalk ati crezut ca vom face niste cacaturi salvatoare.(rasete) Dar am practicat a fi in radianta noastra, am atras parti ale noastre. Respirati profund. Avem 4 puncte ale iertarii. 1.SEPARAREA-este o vinovatie pe care o tot purtati. Mereu credeti ca ati gresit cu ceva. Chiar v-ati separat de spirit? Nu, doar ati ales o alta cale de a experimenta. Linda, care este definitia nebuniei? Linda: facand acelasi lucru si asteptand un rezultat diferit. Eliberati separarea. Voi nu v-ati separat niciodata de spirit. Iertarea separarii. Ati vrea sa fiti ca ceilalti oameni? Hm. In general, nu.(rasete) Ati luat o alta cale, mai putin batatorita, ok, deloc batatorita. (rasete) ”Nu m-am separat, nu am fost eu”. Mental voi incercati sa separati mintea de spirit, de corp. Dar totul este un corp al constiintei. 2.PACATUL- Nu exista pacate. Voi spuneti ”dar crima?” Nici nu vreau sa vorbesc despre asta pentru ca nu vi se aplica voua. Daca as fi vorbit la o inchisoare, as fi spus altveca.(rasete) Eu am fost intr-o inchisoare, in cristal.(rasete) Intr-o inchisoare nu voi pasi. Mergeti pe langa o inchisoare si strigati ”eu am libertate, voi nu”(rasete)ASta i-ar enerva, dar asta va schimba lucrurile. Unii spun ”este corect din punct de vedere spiritual sa rad de asa ceva?” Conteaza?(rasete) ”Nu am fost eu”.Si se mai vorbeste despre pacatul original, oh.(rasete) Nici nu v-ati nascut si deja ati pacatuit. (rasete) Lumea este plina de pacatosi. Cand etichetati ceva ca fiind un pacat, deveniti o sugativa. Acum sugeti energie. Pacatosii sunt sugative.(rasete) Mergeti duminica pe lanag o biserica si strigati ”pacatosii sunt sugative”(rasete) 3.EGOISM-Cine a spus ca egoismul este rau? Toata lumea, parintii, profesorii, istoria. Nu este nimic gresit in a fi egoist, decat daca credeti ca acest lucru este un pacat. Sunteti egoisti? De ce nu?(rasete) Este foarte bine sa fii egoist. ” Este egoist, nu-i pasa de nimeni” Foarte bine.(rasete) Cand am facut acel dreamwalk ati fost foarte egoisti, ati fost in rezonanta voastra. Ati venit acolo doar pentru voi, ati fost voi insiva. Sa iertam toate energiile legate de egoism si in locul lor puneti o energie frumoasa pentru a va iubi pe voi. Va este foarte usor sa iubiti alte persoane, dar pe voi… ”Nu am fost eu” Fiti plini de sine si fiti mandri de asta. 4.PROSTIE (rasete) Este un punct grozav. Pentru ca va invinovatiti. ”Ce prost am fost” spuneti mereu asta. Sine prost in loc de eu sunt. Nu sunteti niciodata prosti. ”Ar fi trebuit sa fac asta sau cealalta, ar fi trebuit sa ma casatoresc cu ea sau cu el dar ce prost am fost”. Toate astea se aduna. Voi spuneti ”dar trebuie sa merit” Chiar? (rasete) Nu. Iluminarea se intampla doar atunci cand sunteti pregatiti. Si voi sunteti iluminati. Iluminatii sunt destepti? Nu.(rasete) Sunt simpli, dar nu sunt destepti. Si desteptii sunt prosti.(rasete) Inteligenta umana inseamna a te perfectiona, iar iluminarea inseamna a elibera toate credintele despre inteligenta si perfectionare. Nu va puteti perfectiona, eliberati asta. Voi sunteti Eu Sunt cel ce eu sunt, nu sunteti nici prosti nici destepti. Voi veniti in starea de vis in taramuri inalte si apoi reveniti in corp si va spuneti ca va veti aminti totul. Si apoi incep vocile: ”esti separat, esti pacatos, tampitule”. (rasete) Ascultati vocile, de unde vin ele? ale cui sunt ele? Nu sunt ale voastre. Si ele se tot repeta si astfel se creaza indoiala si asta va face sa va doriti anumite lucruri care apoi va afecteaza corpul. Acum ascultati vocea tacuta care a fost intotdeauna acolo. A asteptat un loc sigur si un moment linistit: este vocea libertatii. Nu se simte ca vechile voci. Poate ca nu veti auzi o voce, e o senzatie. In acel dreamwalk nu am vorbit, am radiat. Ascultati, respirati. Noua voce a libertatii. Este in brate, in picioare, in inima, nu este in cap, nu este a altcuiva, nu este a spiritului, este vocea care rezoneaza. Libertatea totala. Trebuie doar sa respirati si sa permiteti. Libertatea este doar o stare a constiintei. Nu trebuie sa faceti nimic. Oamenii vor veni si vor pleca din viata voastra, voi nu va miscati. Este ca mersul pe bicicleta: peisajul se schimba, dar voi nu. Nu mai luptati. Respirati. Simtiti libertatea, suveranitatea. Totul se intampla, nu trebuie sa faceti nimic. Oamenii va vor intreba ”ce ai facut? ce mare maestru ai urmat?”(rasete) ”Nu am facut decat sa respir si sa spun ca totul este bine in toata creatia” (rasete) Multumesc shaumbra. sursa: www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu