duminică, martie 03, 2013

rezumat should: Saint-Germain: EU SUNT CEL CE EU SUNT si asta se va auzi in toata creatia!

Eu sunt cel ce eu sunt, preaiubitul Saint-Germain. Si eu sunt si Adamus cel suveran, eu sunt eternul eu sunt. Eu vin adesea la aceste intalniri ca o fateta numita Adamus, o fateta stralucitoare a unui diamant. Adamus e doar o parte a expresiei mele. Acea parte a diamantului care straluceste este Adamus, cel cu care discutati in timpul somnului. Toate celelalte parti ale diamantului sunt Saint-Germain, cel care v-a ghidat timp de ani si vieti pana in momentul de acum. Si energia lui Tobias, tot a lui Saint-Germain era. Yaway- ce nu poate fi spus.Voi acum sunteti un aspect care straluceste, aveti un nume uman. Dar stiti ca mai aveti un alt nume angelic? Este o combinatie a tuturor vietilor voastre. Pana cand nu va integrati complet in sufletul vostru, sunteti un aspect. Puteti studia, puteti plati cursuri, dar doar iubirea de sine va poate aduce integrarea. Doar acceptarea, compasiunea pentru sine. Sufletul este ca acest diamant, el este ca un vas gol. Vrea sa se cunoasca si astfel creaza aceste expresii, fatete si aspecte. Vasul contine multe potentiale ce necesita experimentate. Sufletul isi poate cunoaste Eu Sunt-ul doar prin experientare. In acea stare de Eu Sunt, sufletul se cunoaste dincolod e cunoastere, dincolo de orice indoiala. Si chiar dupa implinire si iluminare, el continua sa se cunoasca, sa experimenteze, dar nu ca vechiul uman. El experimenteaza iubirea de sine. El continua sa se indragosteasca de el insusi. Acesta este cel mai maret lucru. EU SUNT CEL CE EU SUNT, INDRAGOSTIT DE MINE IN FIECARE ZI. Sa incepem cu o recapitulare. De ce recapitulare? Pentru ca vom recapitula si vom repeta pana cand veti intelege. Veti observa o diferenta intre Adamus si Eu Sunt cel ce Eu Sunt. ESte foarte usor sa fiti distrasi. Nimic nu se compara cu gravitatia de aici. Sunteti mereu atrasi de tipare. Sa incepem cu familiile voastre spirituale. Nici nu va mai amintiti numele familiei voastre spirituale. Voi ati venit aici in numele familiei voastre spirituale, pentru a rezolva energiile blocate, pentru a-i elibera. Ei asteapta ca voi sa va traiti viata, sa miscati energiile, sa deveniti standarde. In familiile spirituale nu exista lideri asa cum exista pe pamant. Cei mai venerati erau invatatorii.Pentru ca invatatorul este cel care isi permite sa treaca prin experiente prin care nu a mai trecut nimeni, sa paseasca in noutate, in necunoscut.Invatatorul iese din acea experienta si o impartaseste cu altii. Fiecare dintre voi sunteti un invatator. Adevaratii lideri. Indiferent ce credeti despre aspectul vostru de acum. V-ati parasit familiile spirituale pentru a veni aici si a va impartasi experienta voastra cu ei. Voi toti veniti din Ordinul Arc.Din toate cele 144 de familii spirituale au venit aici cate un reprezentant. Atunci s-a decis sa existe un loc fizic in care invatatorii sa poata veni sa-si experimenteze viata in creatia lor. Sa traiasca profund in creatie. Cand s-a dat chemarea din casa lui Gabriel, voi toti v-ati spus numele cu voce tare.Pe pamant nu existau copaci, animale, etc. Asadar v-ati imaginat toata creatia. Nu conteaza cat a durat acest proces. Apoi a trebuit sa plectati din Ordinul Arc si atunci ati experimentat ceea ce numiti lacrimi. Nu stiati ce se va intampla, paseati in necunoscut. Si ati inaintat. Erati speriati, entuziasmati. Ati coborat pe pamant care acum era plin de plante, animale, avea propriul soare, moarte si viata.Moartea si viata sunt un ciclu constant care sa va aminteasca faptul ca nimic nu moare niciodata.Apoi ati pasit in umanitate. Imediat ati intrat in constiinta de masa, care la inceput a fost pura. Si purtati acea eticheta de atunci si pana acum. Sunteti si mandri si rusinati de umanitate in acelasi timp. Voi ati luat parte la crearea acestei specii. Pamantul are o gravitatie fizica. Dar nu se compara cu gravitatie psihica care va trage foarte tare in sine, pana cand deveniti atat de pierduti incat uitati cine sunteti. Dupa multe reancarnari ajungeti la umanul constient. O parte din voi spune: asta nu este real. Acesta este atributul unui invatator adevarat. El isi spune: voi reveni la mine insumi.Din cauza gravitatiei psihice, fiecare pas catre constientizare sunt 2 pasi inapoi. Gravitatia psihica va trage inapoi de toate partile voastre slabe. Totul cu un motiv: pentru a cunoaste iubirea de sine, compasiunea. De asta nu va lasa sa reveniti la voi. Va trage inapoi prin ”lectii” de viata. Asa ati creat voi jocul. Voi ati spus: nu imi voi gasi scaparea pana nu ma voi gasi pe mine. Eu ca SAint-Germain am avut multe lacrimi pentru voi. Nu trebuie sa fie totul atat de greu, nu trebuie sa exoste depresii. Mereu v-ati intrebat: cine sunt eu? V-ati dat puterea oricui, ati intrebat pe oricine, ati implorat sa va scoata odata din acest infern. Si v-ati intrebat: si cum sa ma iubesc? Acesta este cel mai usor si mai dificil lucru pe care il veti face vreodata. Este necesara doar acceptarea de sine, cunoasterea de sine. Apoi ati devenit maestri incarnati. Azi parca este ziua absolvirii. Sunteti emotionati. Priviti inapoi la toate experientele care v-au adus la aceasta zi. Primiti constientizarea. Cand va veti auzi numele, sa stiti ca aceea este vocea sufletului vostru. In public vor fi toti cei pe care i-ati intalnit vreodata in vietile voastre. Scena este goala pentru ca voi sa va puteti crea evenimentul asa cum doriti voi. Eu voi sta in primul rand. Voi va veti spune: EU SUNT CEL CE EU SUNT si asta se va auzi in toata creatia. Voi va intrebati: sunt pregatit? Am lasat facturi neplatite? Si apoi va ganditi la ceilalti maestrii, la Yeshua, Buddha, si bineanteles…la Adamus si va spuneti: merit eu sa fiu la fel ca ei? Nu ar trebui sa fiu capabil sa nu mai mananc nimic, sa vindec oameni? Numai daca asa credeti voi. Nu conmteaza cate miracole puteti face. Este vorba numai despre capacitatea de a te iubi pe sine. Cu acest lucru totul este posibil. Lipsa banilor este cea mai nepoliticoasa metoda de a va spune ca nu va iubiti. Si lipsa de sanatate la fel. Maestrul incarnat intelege ca el nu mai este in serviciu pentru altii. Timp de multe vieti ati fost mentinatori de energie, ati salvat planeta si asta a fost o etapa necesara. Adevaratul maestru este suveran. Povestile despre Yeshua sunt incorecte. Se spune ca a vindecat oameni. El nu facea nimic altceva decat sa stea in fata lor si sa le recunoasca Eu Sunt-ul. Adevaratul maestru nu se mai hraneste cu energia altora sau a dramelor. El accepta pamantul asa cum este el. Nimic nu poate fi gresit. Adevaratul maestru paseste pe pamant doar pentru a-si straluci lumina. El mai poate experimenta dualitatea, dar stie ca nu este blocat in ea, stie ca poate pasi in afara. Deci in cuvintele lui Metatron: sunteti pregatiti? Eu observ constiinta voastra si vad ca vreti sa fiti pregatiti. Visati sa primiti diploma. Voi stiti raspunsul dar va prefaceti ca nu il stiti. Cand apare indoiala faceti 2 pasi inapoi pana sunteti siguri ca sunteti pregatiti. Puteti elibera totul cu doar o singura respiratie. E cea mai mare si mai buna respiratie a voastra. Adamus va distrage, dar eu va iubesc.(rasete) Ce lucruri neterminate va impiedica de la acea respiratie? Azi vreau sa va vorbesc despre cunoasterea voastra. Este deja acolo.Ati fost destul de intelepti sa va plantati cunoasterea acolo pentru fiecare intrebare, pentru fiecare confuzie. Nu este in minte. Este in inima, este in jurul vostru. Respirati profund. De ce v-ati prefacut ca nu stiti unde este cunoasterea? Va cer sa pasiti in cunoasterea voastra. Nu este in corpul vostru. Acum mult timp ati pus cunoasterea in aspectul vostru de acum. Mintea intreaba: unde este? Inima raspunde: este aici.Este un dar de la spiritul vostru pentru voi. Nu se poate vorbi despre ea, nu se poate masura, distruge, a fost intotdeauna acolo.Este vorba despre a va declara Eu Sunt-ul. Respirati cunoasterea voastra. Umpleti-va pieptul si burta si lasati-o sa radieze pentru toate aspectele voastre. Doar voi puteti alege sa fiti cunoasterea. Daca mintea joaca jocuri si va lasati pacaliti, sa va fie rusine. Imaginati-va sufletul implinit.Ce simtiti cum tineti in mana acest diamant? Un lucru interesant. Va intrebati: am permisiunea? Am permisiunea de a fi un maestru incarnat? Sunt eu cu adevarat pregatit? Raspundeti-va. Fondul Saint-GErmain este o distragere. Una dintre cele mai mari distrageri a fost alchimia. Alchimia inseamna trecerea de la o stare la alta. I-am distras cu transformarea pietrelor in aur pe cei care nu aveau inima pura. Acest fond este disponibil, este energetic. Imi plac mult distragerile. Mi-a placut mult diversiunea cu sfarsitul lumii. I-am distras pe cei care nu sunt puri pentru a putea lucra la marea lucrare. Acest fond nu este pentru cei care cauta putere. Daca intrati in fond si aveti indoieli sau daca incercati sa-i manipulati pe altii, va va innebuni. Dar voi stiti ca nu veti manipula pe nimeni. Sunt 21 de pesteri in care se afla cristale foarte valoroase.Si este un cristal central in miezul pamantului. Ele nu pot fi infiltrate. Acest fond va veni la voi cand veti fi pregatiti, nu trebuie sa cautati voi. Nu trebuie decat sa aveti un vis al vostru. Cel mai dificil lucru este sa alegeti ce vis sa aveti. Visul este deja acolo. Acest fond este doar pentru visul vostru. Este cristalin, bogat si are mai multa energie decat ati putea vreodata consuma. Acesta este portalul noii energii. Este disponibil pentru voi acum. Visul vostru este sa calatoriti in toata aceasta lume sa vedeti toate tarile? De ce nu? Visul vostru este sa va creati o abundenta financiara astfel incat sa nu va mai ganditi la ziua de maine? DE ce nu? Bineanteles ca toate aceste ganduri vor duce la mult makyo. Este real daca asa vreti vois a fie. Nu visati pentru planeta, pentru copiii vostri, doar pentru voi. Visul adus la viata. Este monumental, este gratios. Dar va veti indoi, va veti intreba daca aveti permisiunea, daca nu este vreo pacaleala. Nu, nu este, tocmai asta e pacaleala. Respirati. Care este visul? Aveti un vis pentru voi? Omul are multe nevoi, dar acestea nu sunt vise.Sufletul are vise pentru implinirea de sine. Care este visul cu care ati venit pe pamant? Energia este aici pentru a sustine acel vis. Respirati. Intorceti-va in cunoasterea voastra. Visul este ca numele sufletului vostru, nu poate fi pus in cuvinte. Da, voi stiti. Respirati profund. Primiti ce vine gratis pentru voi.Dupa aceasta intalnire sa observati activitatile mentale pe care le veti avea. Indoielile sunt acolo, asta este normal. Respirati profund pentru a integra energiile de azi. Asteptati-va la multe experiente in aceasta luna. Totul este bine in toata creatia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu