duminică, aprilie 21, 2013

ATRAGAND MAGIA

Articol scris de Jean Tinder- editor la Cercul Crimson V-ati intrebat vreodata? Ce urmeaza? Dupa ani si vieti de introspectie, de auto-examinare, de cautare a lui Dumnezeu si - in final- iubirea de sine si integrarea, ce mai avem de facut? Multi dintre noi, printre care si eu, ne-am angajat in aceasta calatorie a iluminarii de atat de mult timp, incat santem parca pe pilot automat, cautand intotdeauna sa descoperim urmatorul lucru, sa invatam despre noi insine. Si cateodata, in acea cautare, sfarsim, vorba lui Kuthumi :" Voi nu aveti probleme, doar va plictisiti". Este aproape ca si cum , daca in mod subconstient "fabricam" probleme si "provocari", avem ceva de lucru.Dar daca munca s-a terminat? Si daca tot ce a mai ramas este sa permitem si sa ne bucuram de viata care se desfasoara sub picioarele noastre ? Luna trecuta am scris despre descoperirea visului meu adevarat si acesta a fost adevarat - un corp re-echilibrat a devenit incet o casa gratioasa si primitoare pentru sufletul meu. De asemenea, mi-a fost foarte clar ca urmatorul meu vis adevarat, dupa sinele meu, este casa mea. O casa, de altfel, este o extensie a corpului si invitandu-mi sufletul sa-si faca o casa in corpul meu, are o legatura apropiata cu a avea o casa pentru Sinele meu, o casa fizica. Mi-a devenit clar ca era timpul sa imi iau in stapanire priproa mea casa, decat sa inchiriez de la cineva, cu amenintarea constanta cu evacuarea ( proprietarul nostru incearca sa vanda aceasta casa de cativa ani). Era timpul ca, in sfarsit, casa mea sa-mi apartina. Dar cum puteam face acest lucru? Visam o realitate? Sigur ca imi doream casa mea de ani si ani, dar intotdeauna acest vis parea imposibil. Deci, acel vis a fost tinut acolo undeva, asteptand ca intr-o zi sa se manifeste. Dar acum, am fost provocati sa permitem "acelei zile" sa soseasca chiar acum - sau sa uitam de aceasta. Chiar de cand a inceput acest an, am simtit o schimbare uriasa in energiile din jurul nostru. Mesajul lui Adamus a mers catre noi nivele, experientele mele de zi cu zi au avut un sens al usurintei si magiei si am putut simti intamplandu-se schimbari la cele mai fundamentale nivele ale constiintei. Energia se misca cu adevarat, de ce sa nu o punem la munca? Acum cateva saptamani ,Adamus a facut un Dreamwalker care avut un profund efect asupra mea. Pentru fiecare ascultator a fost o calatorie magica in propria lui Gradina Secreta a potentialelor, plina de energie si posibilitatea a orice. M-am intors in Gradina mea Secreta de multe ori de atunci incoace, gasind-o intotdeauna plina de bucurie si viata. Cateodata, cand mergeam la culcare, ingrijorata de angajamentele zilnice, mergeam in gradina si ma odihneam in piscina clara de cristal sau stateam in liniste pe o buturuga acoperita de muschi catifelat sau ma plimbam printre copaci si roci minunate. Ma simteam reintinerita si binecuvantata , ca si cum as fi sot acum acolo, pentru ca, desigur, Eu sant ! Dupa recentul shoud , unde Adamus a vorbit despre Fondul Liber si Iluminat al Lumii, urmatoarea calatorie in Gradina mea Secreta a fost o adevarata surpriza ! Mergand pe aleea pietruita spre poarta Gradinii, am observat ca pietrele s-au schimbat. Era acum o alee formata din bijuterii care straluceau sub picioarele mele ! Si, chiar si mai surprinzator, in varful fiecarui fir de iarba care adia in bataia vantului, stralucea o bijuterie. Ce priveliste incantatoare ! In interiorul Gradinii, totul era inca verde si luxuriant, dar pretutindeni , printre pietre si iarba, erau mai multe scanteieri de culori. Era ca si cum bijuteriile despre care a vorbit Adamus au luat fiinta chiar acolo, in gradina mea ! Am respirat in tot ceea ce era acvolo si de ficare data cand vizitam Gradina, era chiar si mai abundenta si mai minunata. Desigur, sinele meu uman se intreba cateodata daca totul era real, daca tot ce era "tangibil" urma sa vina din Gradina mea de potentiale, dar a fost o experienta atat de extraordinara, incat am fost multumita. ( De fapt, daca nu ati facut-o inca,va incurajez sa va dauriti voua insiva darul ascultarii acestei minunate calatorii in propria voastra Gradina Secreta).Aceasta contine energia si potentialul a orice ati putea dori si, deoarece aceasta este vie si creste si va raspunde, este cu adevarat plina de magie.Si daca nu va place ce gasiti acolo este foarte usor sa schimbati. La un moment dat, am inceput sa observ ca lucrurile incepeau sa se schimbe, in special cele legate de casa noastra. Din ce in ce mai multi oameni veneau sa o priveasca si a sosit ziua cand ei si-au gasit casa visurilor sale. Ne-au spus ca ne pot face o oferta sa cumparam si eu am inceput sa simt haosul de a ne gasi o noua casa, de a impacheta si apoi de a ne muta. Eu nu-mi doream aventura de a ne muta din casa, dar era greu de imaginat sa traim altundeva. In final, era timpul sa spunem :" La revedere" casei mele. Energetic, am renuntat, cu putina tristete, dar de asemenea cu un adevar implicit ca solutia perfecta va aparea. Si dintr-odata, asa a fost ! Intr-o seara, acum trei saptamani, am primit vesti neasteptate care au schimbat totul. Dintr-odata, tot felul de potentiale noi s-au manifestat si astazi pot spune in sfarsit ceea ce am vrut sa spun de ani de zile: "Eu sant proprietara incantata a propriei mele case! ". Noi am cumparat aceasta minunata casa." Cum" s-a intamplat nu este chiar atat de important, pentru ca exista un numar infinit de potentiale. Ce a adus acest vis in realitate a fost energia mea, imaginatia, alegerea, increderea si permiterea.Desigur, a trebuit sa particip activ in a-l face sa devina real. De fiecare data cand un vis devine real, exista probleme 3 D logistice cu care trebuie sa ne descurcam si se cere o dorinta de a face "munca grea". ( cumparand o casa , implica o multime de hartii). In acest parteneriat divin intre uman si suflet, acea " munca grea" este responsabilitatea umanului. Acum cateva zile, am iesit din padurea mea ( aici, in gradina mea 3 D) , m-am asezat pe stanca mea favorita, respirand profund si simtind energiile din jurul meu - pietrele, copacii, plantele si solul, chiar si devasii si gnomii si alte creaturi interdimensinale care traiesc aici. Le-am instiintat ca totul s-a terminat, ca stapanesc mica mea parte de cer si ca fiecare parte a acesteia este acum in serviciul acestui Maestru. Am simtit energiile din camp ca incep sa se trezeasca la viata, raspunzand chemarii, conectandu-se cu bijuteriile ascunse care garanteaza Fondul Liber si Iluminat al lumii si incredibila inima de cristal a Pamantului. Totul era viu si plin de bucurie, invartindu-se in jurul perspectivei de a incepe, in sfarsit, sa fie in servicul adevaratului Maestru. Am simtit cum Pamantul intr-adevar este aici pentru a sustine umanitatea si doreste doar sa i se comande pentru a-si desavarsi intregul sau potential.Deci, ce urmeaza pentru voi? Ce ziceti de magie...Ce ziceti de trairea adevarata? Ce ziceti de faptul ca va puteti imagina potentiale, in loc de probleme. Ce ziceti de faptul ca puteti avea incredere ca totul este cu adevarat aici pentru a va servi? Mai exista inca zile cand este important sa ne reamintim ce am invatat, dar zilele suferintei si de a lucra asupra noastra se pot sfarsi. Vorbind din propria mea experienta, priviti ce se intampla atunci cand Voi santeti prioritatea voastra , cand VOI santeti propirul vostru vis care este adevarat - cand magia , in sfarsit, apare ! Cand deveniti casa Sinelui vostru , tot ceea ce a mai ramas este sa dansati cu potentialele si sa permiteti magiei sa se desfasoare. Si o vizita ocazionala in gradina voastra Sacra ajuta cu adevarat. Sursa : www.crimsoncircle.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu